شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

شهردار تهران از تشکیل ستاد ایمنی در شهرداری تهران به منظور شناسایی و ایمن‌سازی سازه‌های ناپایدار خبر داد و گفت که یکی از ساختمان‌های پرخطر تهران پلمب شده است.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ایئکه شهرداری پایتخت برای کمک به مراسم اربعین پیش‌قدم شده است گفت: ارتباط خوبی بین دو ملت ایران و عراق به واسطه اربعین برقرار شده و این دو ملت در کنار هم یک امت را تشکیل داده‌اند.
فاطمه تنهایی گفت: در سال 140۱؛ 60درصد از پروژه‌های توسعه محله‌ای در محله تسلیحات به ثمر نشسته و با اتمام پروژه یوسف جاویدی و مناسب‌سازی خیابان رجب نصیری محله تسلیحات این عدد به 100 درصد خواهد رسید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت با بیان وضعیت ترافیکی معابر، اعلام کرد: بزرگراه نواب، همت، امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.
تفاهم‌نامه «واگذاری زمین دپوی خط ۱۰ مترو» به مساحت ۲۵/۸ هکتار میان شهرداری منطقه ۲۲ و شرکت راه آهن شهری (مترو) تهران و حومه منعقد شد تا بر این اساس گامی در جهت ساخت خط جدید متروی تهران برداشته شود.
رئیس شورای شهر تهران رای دیوان عدالت اداری را مرتبط با شهردار تهران نمی داند و اعلام کرد: زاکانی ماندنی است.

شهر در آغوش پیاده‌روها جا خوش کرده است و بستری برای تردد و حرکت شهروندان ایجاد کرده است؛ یکی از ویژگی‌های اصلی شهرها دراختیار گرفتن پیاده‌روها‌ی ایمن و امن و متناسب است اما به دلایل مختلف و تفوق ماشین بر انسان د‌ر طول سال‌های اخیر به‌طور مداوم شاهد کاهش این معبر اصلی شهری هستیم!
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین صبحگاهی در معابر پایتخت خبر داد و گفت: بزررگراه‌های امام علی (ع)، همت، نواب و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر پایتخت است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران صاف تا کمی ابری و روند افزایش دما تا سه‌شنبه ( ۲۵ مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بیان کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

‎بررسی های خبرنگار پرسون از یک بی نظمی در سطح تهران حکایت می کند؛

‎نظافت مخازن زباله تهران روزی یک بار! / بی پولی عامل کمبود خدمات شهری

‎در یک دهه اخیر روش جمع آوری پسماند در کلانشهر تهران کمی متفاوت تر از شهرهای دیگر شده است و می توان گفت جمع آوری مکانیزه زباله در شهرهای کشور در ابتدا در تهران آغاز شد؛ اما این روزها کمبود اعتبارات موجب شده این سیستم مکانیزه آن طور که باید عمل نکند و موجی از نارضایتی ها را از مدیران پایتخت به همراه آورد.
سازمان آگهی های پرسون