شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

شهردار منطقه 12 از آیین بهره‌برداری و افتتاح 29 پروژه شهری این منطقه که به‌طور زنده هم‌زمان در 6 ناحیه آن و با مرکزیت پلازای شهری در میدان امام خمینی (قدس‌السره‌ الشریف) پخش شد، خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: اگر بخواهیم صنفی همچون تولیدکنندگان کفش را از بازار بزرگ تهران حذف کنیم یا جابه جایی انجلام شود قطعا لطمه‌های فرهنگی در پی خواهد داشت.
نخستین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر شهر تهران با حضور کارشناسان، خبرگان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد.
رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ماه مراسم نورافشانی در بیش از ۱۰۰۰ منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.
صبح امروز (پنجشنبه) دویست و بیست و نهمین پایگاه اورژانس تهران در شهرستان قدس با حضور دکتر عین اللهی وزیر بهداشت ، دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور،دکتر یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران ، استاندار تهران و سایر مسئولان اورژانس و مسئولان محلی افتتاح شد.
منطقه 12 با اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه در ۴۳ عنوان برنامه در ایام‌الله دهه فجر:

صف‌آرایی قلب طهران در جشن ملی 1400

شهردار منطقه 12 از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این منطقه در ایام دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن خبر داد.
شهر تهران در دو دهه اخیر به یک باره توسعه پیدا کرد و شهرهای حاشیه ای گوناگون در تهران به وجود آمد، که بخشی از این شهرهای حاشیه در اطراف جاده تهران_ ساوه قرار دارند که تردد روزانه ساکنان این شهر به تهران با پرداخت هزینه عوارض صورت می گیرد.
مهدی شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که از ورود افراد فاقد ماسک و واکسن نزده به مترو جلوگیری می شود.
به منظور حفاظت از حریم عمومی عابر پیاده و حمایت از کسبه بازار تهران:

آغاز عملیات ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران خیابان 15 خرداد

در آستانه نوروز 1401، شهردار منطقه 12 از آغاز عملیات ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران خیابان 15 خرداد و اطراف بازار تهران به درخواست مردم، کسبه و معتمدین این بازار خبر داد.
بررسی بودجه 1401 شرکت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری تهران و تعیین مصارف ماموریتی بودجه در کمیسیون تلفیق به اتمام رسید و برای ارائه در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران آماده شد.
در آستانه افتتاح پروژه‌های عمرانیِ مدیریت شهری پرند به مناسب چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اله یاری شهردار پرند به همراه معاونین و مدیران شهرداری از آخرین مراحل آماده‌سازی پروژه‌ها بازدید به عمل آوردند.
شهردار منطقه یک بیان کرد: فروش، اعطای پروانه ساخت و دریافت 153 میلیارد تومان در دوره آقای حناچی صورت گرفته است. در 100 روز گذشته 500 میلیارد تومان از دارایی های شهرداری از دست متصرفان آزادسازی شده است.
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی جشن پیروزی با اجرای برنامه‌های هنری و نور افشانی در بلندترین برج مخابراتی ایران برگزار می شود.
به منظور اجرای برنامه‌های سلامت‌محور ویژه دهه مبارک فجر صورت گرفت:

برپایی میز خدمت سلامت در 12 مسجد منطقه 12

شهردار منطقه 12 در تشریح ویژه‌برنامه‌های سلامت‌محور این منطقه به مناسب ایام دهه فجر از برپایی هم‌زمان میز خدمت سلامت در 12 مسجد منتخب منطقه خبر داد.