شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

باتوجه‌به آماده‌سازی مسیر برای برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، ایستگاه‌های شهر آفتاب و فرودگاه امام خمینی (ره)، از ابتدای صبح روز چهارشنبه _۳۰ شهریور_ تا پایان مراسم در روز پنجشنبه ۳۱ شهریور پذیرش مسافر نخواهند داشت.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید گزارشی از علل عدم راه‌ا‌ندازی مسیرهای خط اتوبوس و مینی‌بوس مدرسه (مطابق ماده یازدهم مصوبه برنامه عملیاتی ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان) اعلام شود.
استاندار تهران گفت: عناصر اصلی هسته‌های اولیه تجمعات شب گذشته تهران کاملا سازماندهی شده به دنبال ایجاد اغتشاش بودند.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه بارندگی‌های تهران نسبت به بلندمدت حدود ۳۵ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: کاهش بارندگی‌ها موجب خشکسالی و افزایش گرد و خاک می‌شود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۹۱ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
مسئول فرودگاه ستاد اربعین در سازمان حج و زیارت با اشاره به پایان مراسم اربعین در عراق گفت: بیشترین پروازها برای انتقال زائران اربعین به عراق و ایران و پس از آن به کشورهای جنوبی خلیج فارس و لبنان اختصاص داشته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

" نقش مهر" بر دیوارهای مدارس پایتخت

همزمان با فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی ، سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور بهبود فضای بصری شهر و افزایش شور و نشاط دانش آموزان، طرح" نقش مهر " را روی دیوارهای مدارس مناطق 22 گانه تهران اجرا می کند.
سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اشاره به مصوبه "توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران" گفت: با تهیه دستورالعمل مدل رتبه‌بندی انرژی ساختمان ها، مدیریت سبز در ساختمان های شهرداری تهران آغاز می شود.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد:

پایتخت رنگ و بوی اربعین گرفت

اکران های فرهنگی با موضع اربعین حسینی، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر، اهتزاز پرچم  و نصب آثار حجمی از جمله فعالیتهای سازمان زیباسازی شهر درایام اربعین حسینی است که رضا صیادی اعلام کرده است.
سازمان آگهی های پرسون