دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: خدمات‌رسانی سپاه در مناطق محروم سیستان و بلوچستان گسترده بود و در هفته‌های اخیر یک بیمارستان سیار تخصصی در منطقه مستقر کردیم که خدمات رایگان تخصصی متعددی به مردم محروم ارائه کرد و همچنین با توجه به پراکندگی روستا‌ها در شهرستان هیرمند تیم‌های پزشکی متخصص به روستا‌ها اعزام کردیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران و پاکستان در کنار یکدیگر بازوی قدرتمند تأمین امنیت منطقه هستند، گفت: نیرو‌های دریایی دو کشور بایستی در کنار هم در برقراری امنیت دریایی، حضوری فعال و هماهنگ داشته باشند.
امیر سرتیپ شهرام گفت: ما قدرت خود در صحنه رزم و عمل نشان می‌دهیم و نه در گفتار. وی قدرت و امنیت امروز را دستاورد مدافعان و شهیدان انقلاب و وطن دانست.
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: گروهی از مدافعان سلامت و کادر درمان منطقه پدافند هوایی جنوب، برای مداوا و پیگیری سلامت مناطق محروم بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی این استان اعزام شدند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تمام بخش‌های بیمارستانی نیروی دریایی سپاه در شهرهای بوشهر، شیراز، بندرعباس، چالوس، چاه مبارک و بندرلنگه برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی فعال هستند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه دشمنان جرئت محک زدن پدافند هوایی را ندارند، گفت: اراده آهنین و نگاه تیزبین کارکنان همیشه در صحنه پدافند هوایی در نقطه نقطه ایران عزیز که با روحیه، ایثار و فداکاری مشغول انجام وظیفه هستند، اجازه نخواهد داد هیچ دشمنی نگاه طمع ورزانه‌ای به تمامیت ارضی مان داشته باشد.
سرلشکر موسوی در بازدید از بیمارستان امام رضا(ع):

کادر خدوم حوزه سلامت، مدافعان خط مقدم دفاع از مردم اند

فرمانده کل ارتش ضمن قدردانی و خدا قوت به کادر درمان گفت: امروز خدمتگزاران حوزه بهداشت و درمان، مدافعان خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستند که با ایثار و از خودگذشتگی وظیفه خودرا تا امروز به نحو احسن انجام داده‌اند.
شمخانی در توئیتر مطرح کرد؛

حامی ملت افغانستان هستیم!

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: همچون ۴۰ سال گذشته پشتیبان مردم افغانستان و خواست و اراده آنها هستیم.
مسئول سازمان بسیج اصناف از آمادگی بسیج اصناف برای واردات واکسن خبر داد و گفت: با حضور جدی وارد کنندگان به هر میزانی که تخصیص ارز داده شود، آمادگی انجام این کار را داریم.