دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک 10 شهریور روز پدافند هوایی ارتش، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن سامانه‌های متعدد و بروز و در سایه تعامل و هم‌افزایی با دیگر بخش‌های نیروهای مسلح، آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است.
سردار سلیمانی با بیان اینکه سپاه و بسیج پرچمدار عدالت و مردم‌سالاری خواهند بود گفت: در راستای کمک به محرومان در تلاش هستیم تا با مسئولان دستگاه‌های مختلف برای کمک به مناطق محروم، تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کنیم.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی خبر داد؛

تست موفقیت آمیز نسل جدید سامانه موشکی مرصاد ۱۶

در آستانه‌ی دهم شهریور روز پدافند هوایی ارتش، نسل جدید سامانه موشکی تماماً بومی مرصاد ۱۶ در کویر مرکزی ایران علیه اهداف تعیین شده با موفقیت مورد ارزیابی قرار گرفت.
سرلشکر موسوی در دیدار با وزیر دفاع دولت سیزدهم بیان کرد؛

ارتش و وزارت دفاع گام‌های مهمی را در قدرت‌آفرینی برخواهد داشت

فرمانده کل ارتش با تاکید بر همکاری و تعاملات ارتش و وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع نقش بسزایی در ارتقاء قدرت دفاعی نیروهای مسلح داشته و توانسته است با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، نیازمندی‌های راهبردی دفاعی نیروهای مسلح را تأمین کند.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با حضوردر آیین مرکز تجمیعی واکسیناسیون وزارت دفاع گفت : در صورت تأمین واکسن از سوی مبادی ذیربط ظرفیت تزریق ۵ هزار دوز در روز را دارا هستیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آخرین جنایت آمریکا اتفاقات افغانستان است که با دو هزار میلیارد هزینه هنگفت، ارتش افغانستان را به ارتشی بی خاصیت تبدیل کرد.
سرلشکر موسوی در پیامی به وزیر دفاع بیان کرد؛

اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت دفاع

فرمانده کل ارتش، با صدور پیامی به امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی، ضمن تبریک انتصاب وی به سِمَت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر همکاری «آجا» با این وزارتخانه تاکید کرد.
پخش تصاویر واقعه مولمه و وحشتناکی که در زندان اوین اتفاق افتاده را باید به دو بخش تقسیم کرد: بخش نخست به هک شدن دوربین‌های این زندان برمی‌گردد.
فرمانده کل ارتش طی پیامی ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیر دفاع، نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهار سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه، یک دوره موفق و پر شتاب را تجربه کرد.
بیانیه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی:

ساختار مستحکم نیروهای مسلح تهدیدات را خنثی کرده است

فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در بیانیه‌ای آورده است: ساختار مستحکم و مقتدر دفاعی نیروهای مسلح کشورنسخه‌های پلید و شیطانی و تهدیدات احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است.