دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

سرلشکر موسوی در پیامی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش؛

نیروی دریایی ارتش امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش همزمان با هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی این روز را به فرماندهی و کارکنان خدوم این نیرو تبریک گفت
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز می‌گوییم که توان غنی سازی ۶۰ درصد را هم داریم و به همین دلیل است که رژیم صهیونیستی و عوامل آن دانشمندان هسته‌ای ما مانند شهید فخری‌زاده را ترور می‌کنند.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: بسیج از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
سرلشکر باقری در پیامی به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد؛

بسیج در عرصه‌های مختلف ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیج به عنوان یکی از مهم‌ترین نیروهای درون‌زای کشور، ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده و با حضور در عرصه‌های مختلف، تثیت و تداوم را رقم زده است.
رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت هفته بسیج؛

بسیجیان می‌توانند در همه مسائل عمومی کشور مشکل‌گشا باشند

فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت هفته بسیج خطاب به آحاد بسیجیان، خاطرنشان کردند: با اعتماد و توکل بر خداوند دانا و توانا می توانید در همه مسائل عمومی کشور و ملت اثر بخش و مشکل گشا باشید.
سردار شریف با اشاره به قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی امروز ایران اسلامی گفت: نیروهای مسلح با تمام توان از استقلال ، امنیت ومنافع ملی کشور و جریان راهبردی انرژی دفاع خواهند کرد و جای نگرانی وجود ندارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود همه تحریم‌ها، لبنان را با ارسال کشتی‌های نفت از فروپاشی اقتصادی نجات داده و پول نفت را هم می‌گیریم و کسی فکر نکند که این نفت‌ها رایگان ارسال می‌شود.
وحیدی در پیامی به مناسبت هفته بسیج بیان کرد؛

راز ماندگاری بسیج داشتن روحیه مردمی، انقلابی است

وزیر کشور راز بقا و ماندگاری بسیج را داشتن روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی دانست و گفت: کار و تولید و پیشرفت کشور نیازمند بسیج واقعی و حرکت از درون و رهایی از وابستگی و اتکای به بیرون است.
وزیر دفاع در پیامی به مناسبت هفته بسج بیان کرد؛

حضور بسیج همه جا جلوه می کند!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در خدمات حیاتی با مقیاس گسترده کشوری و در رویکرد های ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می‌شود.
رئیسی در دیدار جمعی از فرماندهان بسیج عنوان کرد؛

تلاش دولت برای گشایش در معیشت مردم با استفاده از ظرفیت بسیج

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد،‌ گفت: دولت مصمم است از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم استفاده کند.
پی تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش به‌عنوان چهارمین نیروی رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آرم این سازمان تغییر یافت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم در همه استان‌ها برای آزادسازی زندانیان معسر افتخار آفریدند، گفت: این کار بسیج قبل از آن که شنیدنی باشد، دیدنی است؛ چراکه در کرمانشاه ۵۰۰ زندانی در حال آزادسازی هستند و این تعداد برای یک استان، عدد کمی نیست.
تحلیلی صهیونیستی اطلاعات تازه‌ای درباره موضوع جاسوسی خدمتکار خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ارائه داد که اخیرا ادعا شده از طریق ارتباط با یک گروه هکری وابسته به ایران مشغول جاسوسی از مقامات رژیم صهیونیستی بوده است.
سردار سلیمانی در مراسم افتتاحیه ۲۵۵۰ پروژه محرومیت زدایی سازمان بسیج مستضعفین؛

رویکرد دولت سیزدهم استفاده از ظرفیت‌های مردم برای حل مشکلات است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولتی در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب شد که رویکرد آن استفاده از ظرفیت‌های مردمی در یک برنامه هوشمند برای حل مسائل کشور است.