دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

وزیر اطلاعات گفت: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با سرمایه های اجتماعی تلفیق کنیم و با حرکت جهادی، ارزشی و انقلابی، سرمایه اجتماعی مردمی را ارتقا دهیم.
جمعی از مدیران وزارت دفاع با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس دیدار و بر استفاده از دستاورد‌های نظام نوآوری دفاعی برای ارتقای نظام ملی نوآوری و سرریز آن در بخش بازرگانی و حوزه تجاری کشور تأکید کردند.
دختر شهید سلیمانی در مراسم تشییع و تدفین شهیده فاطمه اسدی گفت: دشمنان ما بدانند تا زنان قهرمان و مادرانی پاک‌نهاد مانند شهید «فاطمه اسدی» هستند، فرزندان ایران‌زمین که شیر شجاعت و دلیری آنان را نوشیده‌اند، خواب راحت را از چشمان‌شان خواهند ربود و مزدورانشان چه دمکرات و چه داعش را ناکام خواهند کرد.
به بهانه اعتراضات آبان 98؛

اعتراض نسلی که نمی‌شناسیم

استاد جامعه‌شناسی دانشگاه ایلینوی آمریکا درباره معترضان آبان 98 گفت: اغلب این افراد می‌دانستند که چه چیزهای خوبی در کشورشان وجود دارد، با‌این‌حال آگاه بودند که از این فرصت‌های زندگی محروم هستند. از‌این‌رو حامل نوعی خشم اخلاقی هستند.
سردار سلیمانی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج؛

امکانات بسیج در اختیار زلزله زدگان قرار خواهد گرفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شعار امسال ما «بسیج پاره تن مردم است» خواهد بودو برنامه های هفته بسیج را از ۲۹ آبان با حضور ۵۲۰۰ گروه جهادی بسیج و ۵۷۳ هزار جهادگر بسیجی رزمایش جهادی بسیج را آغاز خواهیم کرد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تیم‌های مهندسی نیروی دریایی سپاه با ماشین‌آلات مهندسی و گروه‌های امدادی در منطقه زلزله‌زده حضور دارند و در صورت نیاز گروه‌های بیشتری اعزام خواهد شد.
جهت شرکت در هشتمین اجلاس فرماندهان نیرو‌های دریایی؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران عازم فرانسه شد

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش برای شرکت در هشتمین اجلاس فرماندهان نیرو‌های دریایی به فرانسه سفر کرد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان تعدادی از باندهای قاچاق مواد مخدر و محل اختفای آنها شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: مراحل تصویب و ابلاغ طرح جامع پدافند زیستی نیروهای مسلح در حال نهایی شدن است که ساختار جدید و منسجمی به رویکرد پدافند زیستی در نیروهای مسلح است.