دفاعی و امنیتی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس نظامی | دفاعی | امنیتی را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

شمخانی در دیدار با رئیس شورای امنیت قرقیزستان؛

شرایط بغرنج امروز منطقه ثمره سیاست‌های غلط آمریکاست!

طلعت بیک مصدق اف رییس شورای امنیت ملی قرقیزستان که برای انجام یک دیدار رسمی سه روزه به تهران سفر کرده است؛ صبح امروز با دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون طیف وسیعی از همکاری های دوجانبه و منطقه ای و بین المللی با وی گفتگو کرد.
سرلشکر موسوی در بازدید از پروژه‌های عمرانی نیروی زمینی ارتش؛

ارتش به پیشرفت‌های مهمی در حوزه تجهیزات دست یافته است

فرمانده کل ارتش در بازدید از پروژه های عمرانی نیروی زمینی ارتش در کرمان گفت: لبخند رضایت کارکنان خدوم ارتش، تضمین کننده دنیا و آخرت فرماندهان و سایر دست اندرکاران پروژه های عمرانی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده در برنامه زنده شبکه دو سیما:

45 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شهید «علی لندی» رسیده است

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره نوجوان فداکار شهید «علی لندی» از 30 آذرماه به‌عنوان آخرین مهلت شرکت در این جشنواره یاد کرد و گفت: تا به امروز 45 هزار اثر در قالب‌های فیلم‌کوتاه، داستان، شعر، عکس طراحی، نقاشی و مقاله به دبیرخانه رسیده است.
«شهید ابراهیم قائمی» که به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۰ در دانشگاه علامه طباطبایی دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.
امیر آشتیانی با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت؛

تعامل بین قوا در رفع مشکلات مردم بسیار موثر است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن ارزیابی مثبت خود از نشست مشترک مجلس و دولت، تصریح کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت کلمه است که خدا را شاکریم این تعامل بین قوا وجود دارد.
مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهار میری از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و اضافه کرد: ۵۰ بسته فرهنگی در قالب لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه فداکاری دوساله کادر درمان در تاریخ کشور بی‌سابقه است، گفت: با تأکید رهبر انقلاب تا انتهای کار در کنار وزارت بهداشت هستیم.
امیر موسوی گفت: اجرای موفقیت آمیز ماموریت تاریخی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و بین‌المللی، حاصل برنامه‌ریزی‌های دقیق چند ساله و عقبه‌ای درخشان و حساب شده بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دلاورمردی‌های دریادلان نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس مایه افتخار و سربلندی ایران است وجلوه‌های زیبای آن تا ابد در تاریخ این سرزمین پایدار و برجسته خواهد ماند.
با حضور جمعی از مسئولان عالی رتبه لشکری و کشوری آئین رونمایی از تقریظ فرمانده کل قوا بر گزارش عملکرد ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش اعزامی به اقیانوس اطلس برگزار شد.