احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه با شورای ائتلاف و جبهه پایداری طی یک ماه گذشته گفتگوهای اولیه را آغاز کردیم، گفت: ما از جلسات و گفتگوها استقبال می‌کنیم اما معتقدیم که ذیل این تعاملات، منطق باید حاکم باشد.
بی‌تردید مهم‌ترین دغدغه در امر انتخابات حتی فراتر از این که چه جناحی بیشترین سهم از کرسی‌های مجلس را در اختیار بگیرد، مشارکت بالای مردم در انتخابات است. بایسته‌های تحرک در فضای انتخاباتی کشور چیست؟
غلامعلی حدادعادل گفت: شورای ائتلاف به تنهایی حزب نیست بلکه مرکزی است برای همه احزاب انقلابی تا با همکاری آن‌ها یک مجلس کارآمدی به‌وجود بیاید
در نشست بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با شعار زن، مشارکت، تحول حکمرانی؛

حداد عادل: نقش زنان در مقاومت فلسطین افتخار آفرین است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیش از ۱۰۰ روز از بمباران مردم فلسطین به جرم دفاع از خود می‌گذرد و نقش زنان در این مقاومت بسیار شکوهمند است اما رسانه‌های جهان نه آن را می‌بیبنند و نه انعکاس می‌دهند.
به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، طبق تاییدیه شورای نگهبان، در این دوره در چهار حوزه آبادان، رشت، قم و ملایر انتخابات مجلس و خبرگان به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: مشاکل اقتصادی وجود دارد، نارسایی هست و گلایه‌مندی هم هست که به‌حق است ولی نکته مهم این است که در کنار این‌ها، همت دستگاه‌های مسئول برای حل مشکلات هم وجود دارد و تلاش خودشان را هم می‌کنند.
دبیر کل حزب ندای ایرانیان با اشاره به نظرسنجی‌هایی درباره میزان مشارکت انتخاباتی، اظهار کرد: برخی آقایان علاقمندند مشارکت پایین باشد تا به مجلس راه پیدا کنند و حتی از اعداد ۹ درصد و پایینتر از آن هم برای مشارکت انتخاباتی در تهران ابایی ندارند.
حسین شریعتمداری خطاب به رئیس اقلیم کردستان عراق :

کسانی که کشته شدند تروریست بودند؛ به چه چیز اعتراض می کنید

آیا شایسته است که رژیم منفور و جنایتکار اسرائیل و دشمن قسم خورده ملت‌های مسلمان در اقلیم پایگاه داشته باشد؟! برای امت اسلامی و مخصوصاً مسلمانان غیور کردستان عراق چه پاسخی دارید؟!