احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: نمی‌خواهم ادعا کنم اگر انتخابات آزاد، رقابتی و سالم بود حتماً اصلاحات رأی می‌آورد، ما چنین ادعایی نمی‌کنیم ولی آنهایی که ادعا می‌کنند شما مرده‌اید و زمینه‌ای ندارید، اگر جریان اصلاحات مرده چرا از آن و اسمش می‌ترسید؟ بگذارید کاندیداهای آنها بیایند و رقابت کنند.
یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات‌، تبیین و بیان علل مشکلات کنونی و معرفی بانیان وضع موجود به مردم است که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند«کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند، حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند... بلکه باید پاسخگو باشند!».
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به اینکه حس تاریخی در ما ایرانی ها ضعیف است، تصریح کرد: ما طوری تربیت نشدیم که ارزش تاریخ و تاریخنگاری را بدانیم و به موقع برای تاریخنگاری اقدام کنیم و لوازمش را فراهم کنیم.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گردهمایی سراسری نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور گفت: ائمه محترم جمعه کشور مصمم هستند به فضل پروردگار مسئله احیا، عمران و آبادانی ظاهری و باطنی مساجد را در دستور کار ویژه خودشان قرار دادند و مصمم هستند در این زمینه اتفاق تازه‌ای رقم بخورد.
رقابت لیست‌های انتخاباتی که معنای رسیدن به نتیجه را دارد و نتیجه از آن حاصل خواهد شد در سایه مشارکت و حضور مردم در انتخابات معنا و مفهوم پیدا خواهد کرد.
روحانی که نشان داده استاد عوض کردن جای متهم و محقّ است، این‌بار نیز به جای آنکه پاسخ دهد چرا وضعیت کشور را به آن سرمایه اجتماعی ضعیف شده و حداقلی رسانده و معیشت مردم را گروگان مسأله خارجی کرده بود، حمله می‌کند که چرا انتخابات‌هایی که در انتهای دولت وی بوده، پرشور نبوده است؟!
علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: شور و نشاط انتخاباتی با فعالیت نامزدها حاصل می‌شود. دست نامزدها را برای تبلیغات باز بگذارید.