احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

هرچند که صلاحیت بیش از هزار نفر از معترضان به نتایج بررسی رد صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، به تایید صلاحیت منجر شده است اما هنوز خبری از نتایج اعتراض ۲۶ نماینده فعلی و برخی نمایندگان ادوار نیست.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: چین در سال ۲۰۲۲ که آمریکا را پشت سر گذاشته ، اندازه ۳ تریلیون دلار صادرات داشته است، یعنی بیشتر از صادرات آمریکا.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: عامه مردم روحانی را به عنوان یک شخصیت ممتاز سیاسی قبول ندارند. و بهتر است خاطره‌نویسی بکند.
جواد هروی می‌گوید: اگر زمانی حزب اعتدال و توسعه نتواند در تهران و دیگر استان‌ها لیست ارائه کند، از همین حالا اعلام می‌کنیم که مقصر حزب اعتدال و توسعه نیست و ما تلاشمان را کردیم تا بتوانیم فضای رقابتی برای مشارکت بالا ایجاد کنیم، اما زمانی‌که رقابت از ما گرفته شده، نباید انتظار مشارکت داشت.
سید مهدی علایی طالقانی فرزند آیت‌الله سید محمود طالقانی، پس از یک دوره بیماری ریوی-تنفسی، دار فانی را وداع گفت.
بررسی ها نشان می‌دهد که برخی از منتقدان اصلاح‌طلب با انتقاد از محمد خاتمی تاکید می‌کنند که وظیفه وی راهگشایی است نه افتادن در ورطه فلسفه گویی!
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: هرچقدر تلاش کنیم از واکنش های نظامی به این اقدامات پاسخ دهیم، قطعا نمی توانیم در جهت مدیریت بهتر بحران و کاهش تنش گام برداریم. با توجه به رفتارهای جنایتکارانه اسرائیل در نوار غزه، ما ابزارهای خوبی در سطح بین المللی برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل در اختیار داریم.
اعتدال و توسعه همانند دورانی که سکان پاستور را در اختیار داشت، نه وارد دعواهای اصلاح‌طلبانه می‌شود و نه در موضعگیری‌ها چنان رفتار می‌کند که به اصطلاح دست خود را رو کند.
فرآیندهای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حال انجام است و ۴ بهمن به ایستگاه اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان می‌رسد.