احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

شیخ حسین انصاریان با ابراز نگرانی از روند کم حجابی در جامعه و عوارض آن برای بانوان، از بانوان خواست مراقب حجاب خود باشند و با عفاف و حجاب خود قدردان زحمات پیامبر و ارزش هایی که پیامبر برای زنان ایجاد کردند، باشند.
پنج شنبه شب ۱۹ بهمن ماه بررسی نهایی صلاحیت کاندیداهای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان رسید و هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفتگوی روز گذشته خود اعلام کرد که نزدیک به ۱۵ هزار نفر برای انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند.
سید محمدعلی ایازی می‌گوید: اگر فاصله مردم با حاکمیت زیاد شود، اتفاق‌های تلخی به همراه خواهد داشت. در این چند سال خیلی از مردم رغبتی برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان نمی‌دهند و معتقدند اگر شرکت کنند، نظام این حضور را مصادره به مطلوب می‌کند.
یک خبرگزاری دولتی مدعی شده است که علی مطهری آماده برای بستن لیست در انتخابات پیش روست.
در جلسه ستاد انتخابات شورای ائتلاف شهر تهران اعلام شد: پرویز سروری که هم‌اکنون نایب‌رئیس شورای ائتلاف است، به عنوان رئیس شورای ائتلاف شهر تهران فعالیت کند.
راز فروپاشی اتحاد شوروی رسانه و مک دونالد نبود. بی توجهی به جهان معنا بود و حق انتخاب و آزادی انسان‌ها و ترجیح ایدیولوژی بر علایق فرهنگی. حداقل پوتین و محبوبیت او به رغم تجاوز روسیه به اوکراین را بستایید موجه تر است تا برای اتحاد شوروی دل تنگی کنید!
بنا به گفته رئیس هیأت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی، یک نامزد دیگر هم با تغییر حوزه انتخابیه به نامزدهای این استان افزوده شده است.
این روز‌ها با توجه به حوادث خیابان‌های پاییزی ۱۴۰۱، بحران‌های اعتماد و سرمایه اجتماعی، پدیده انقلاب اسلامی  فارغ از علل، اهداف و آرمان‌های آن، از هر سو به سلاخی کشیده می‌شود.
به دلیل ابتلای حسن روحانی به بیماری فصلی کلیه برنامه‌ها و دیدارهای وی لغو شده است.
کنایه علی لاریجانی به عمل نکردن برخی نهادها به توصیه‌های انتخاباتی رهبر انقلاب: برخی فقط سخنان رهبری را «تکرار» می‌کنند! وقتی رهبری گفتند «مشارکت هر چه بیشتر مسأله اصلی است»، یعنی بخش‌های مختلف باید کاری کنند، نه اینکه صرفا سخنان را تکرار کنند
هاشمی طبا گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر مشارکت کم‌تر باشد به نفع گروه خاصی است؛ بنابراین علی‌رغم نظرات و پیگیری‌های مقام معظم رهبری برای مشارکت مردم، سازمان‌ها و کسانی‌که باید برای افزایش مشارکت کاری کنند، اقدام لازم را انجام نمی‌دهند.