احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

محمدباقر قالیباف متولد سال ۱۳۴۰ در شهر طرقبه در استان خراسان رضوی است، در سال ۱۳۶۱ با زهرا مشیر الاستخاره که همسایه ی آن ها در طرقبه بود، ازدواج کرد. صیغه ی عقد این زوج را امام خمینی (ره) جاری کرد.
در فساد اداری و مالی، در سیاست خارجی، در سیاست‌ها و شاخص‌های اقتصادی و تورم و... در رقص و آواز، در حلال و حرام و مباح و... این رویکرد مشاهده می‌شود و تابع منطق دوگانه است. اخلاق و سیاست و... برای آنان چنان نسبی است که درستی یا نادرستی آنها را با دوری و نزدیکی به خودشان می‌سنجند.
جعفر طاهری با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات پرشور، گفت: حاکمیت قانون و مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به عنوان دو کلیدواژه اثر گذار در انتخابات، زمینه ساز اقتدار نظام در عرصه های بین المللی و رفع مشکلات جامعه خواهد بود.
امام برافروخت و عبا را به طرف وی پرت کرد و فرمود: من هویدا را کشتم؟! اصلاً من خبر داشتم که هویدا کشته شده؟ آقای جنتی پابرهنه جلسه را ترک کرد و کفش‌های وی را بعداً بردند.
«چرا انقلاب کردید؟» این پرسشی است که نسل ما بارها و بارها در معرض آن قرار گرفته است. بیش از همه از سوی فرزندان خودمان و گاه چنان تند می‌پرسند و متوهمانه. نه متهم که مجرممان می‌پندارند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند، گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد.
۱۱۰ فعال سیاسی و رسانه‌ای جریان اصلاحات با انتشار بیانیه‌ای تحلیلی خواستار روزنه‌گشایی احزاب و نیروهای سیاسی و مدنی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ از طریق حمایت از ائتلافی از نامزدهای میانه‌رو، توسعه‌گرا و اصلاح‌گر شدند.

شیخ حسین انصاریان با ابراز نگرانی از روند کم حجابی در جامعه و عوارض آن برای بانوان، از بانوان خواست مراقب حجاب خود باشند و با عفاف و حجاب خود قدردان زحمات پیامبر و ارزش هایی که پیامبر برای زنان ایجاد کردند، باشند.