احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

مسعود رضایی کارشناس مسائل سیاسی گفت‌: رهبری گرچه هر دوره موضوع انتخابات را مورد بررسی قرار می‌دادند ، اما امسال بیش از دوره‌های قبلی مسأله انتخابات را مطرح کرده اند.
این ایده خلاقانه که بنظر می رسد در شمار اولین های رسانه ملی طی ۳۰سال گذشته است، تجربه منحصر بفرد و ابتکاری را در پردازش و رصد مناظره محور گفتگوهای چند وجهی از طیف های مختلف سیاسی در کشور بنمایش گذاشت که تداوم آن با وجود ملاحظات فراوان ضرورت دارد.
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، در حکمی اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را به عنوان رئیس ستاد مرکزی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جامعه روحانیت مبارز منصوب کرد.
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: با اعضای حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی و حزب اعتدال و توسعه جلسات سازنده‌ای برگزار شده و لیست ائتلاف این احزاب تا 24 ساعت آینده منتشر می‌شود.
دبیر شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امریکا و اروپا با تشدید تحریم‌های ظالمانه خود علیه ایران به دنبال ایجاد شکاف میان حاکمیت و مردم است، حضور مردم در انتخابات می تواند پیام ایران متحد را به سراسر جهان برساند و با ناامید شدن دشمنان شرایط ایران را در میز مذاکرات تغییر دهد.
معاون دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه ما طبق اساسنامه جدید خانه‌ها و تشکلات صنفی، از هرگونه فعالیت سیاسی منع شده‌ایم گفت: با این وجود ما در تلاش هستیم تا با همکاری سایر گروه‌های همسو اقداماتی را در جهت حضور فعالانه در عرصه انتخابات مجلس داشته باشیم.
کاندیدای انتخابات مجلس گفت: فهرست «صدای ملت» فرداشب به احتمال زیاد بسته می‌شود و احتمال این که برای کل کشور فهرست دهیم وجود دارد.
از شعارهای ساده زیستی تا زندگی لاکچری

دو اصولگرایی که عمل به شعارهایشان تا پشت در خانه‌شان بود

هرچند ثروتمند بودن و داشتن زندگی مرفه و حتی لوکس و همچنین مهاجرت هیچ عیب و ایرادی ندارد، اما برای کسانی که عمری شعار ساده‌زیستی می‌دهند و غرب را مذموم می‌دانند، قاعدتا بی‌عیب و ایراد نیست
در جامعه افرادی شناخته شده وجود دارند که مردم آنان را تجربه کرده و به توانایی‌ها و صلاحیت‌های آنان در بهبود شرایط کشور باور دارند. وقتی این افراد وارد صحنه انتخابات می‌شوند، مردم با اعتماد به توانمندی‌ها و صلاحیت‌های این افراد، به کسان کمتر شناخته شده‌ قرار گرفته در یک لیست هم رأی می‌دهند و خیالشان آسوده است که «این مجموعه» می‌تواند در بهبود شرایط آنان تأثیر قابل توجهی داشته باشد
عضو خبرگان رهبری در گفتگو اختصاصی با پرسون:

دشمن با تمام توانش هم نتوانسته رهبر انقلاب را فریب دهد

عضو خبرگان رهبری گفت: شخصیتی توسط مجلس خبرگان به رهبری انتخاب شد که در این سالها دشمنان با تلاش های بسیار و دستگاه های جاسوسی عریض و طویلشان نتوانسته اند حتی یک بار ایشان را فریب بدهند.