احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

اسدالله بادامچیان، جریان اصلاحات دوم خردادی و اعتدالی را قبول ندارد و آن را جریانی با تفکر رو به غرب و غیرمطابق با نظرات اسلام امام خمینی (ره) و اصل امامت و ولایت نمی‌داند.
محمدباقر قالیباف متولد سال ۱۳۴۰ در شهر طرقبه در استان خراسان رضوی است، در سال ۱۳۶۱ با زهرا مشیر الاستخاره که همسایه ی آن ها در طرقبه بود، ازدواج کرد. صیغه ی عقد این زوج را امام خمینی (ره) جاری کرد.
در فساد اداری و مالی، در سیاست خارجی، در سیاست‌ها و شاخص‌های اقتصادی و تورم و... در رقص و آواز، در حلال و حرام و مباح و... این رویکرد مشاهده می‌شود و تابع منطق دوگانه است. اخلاق و سیاست و... برای آنان چنان نسبی است که درستی یا نادرستی آنها را با دوری و نزدیکی به خودشان می‌سنجند.
جعفر طاهری با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات پرشور، گفت: حاکمیت قانون و مشارکت حداکثری که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به عنوان دو کلیدواژه اثر گذار در انتخابات، زمینه ساز اقتدار نظام در عرصه های بین المللی و رفع مشکلات جامعه خواهد بود.
امام برافروخت و عبا را به طرف وی پرت کرد و فرمود: من هویدا را کشتم؟! اصلاً من خبر داشتم که هویدا کشته شده؟ آقای جنتی پابرهنه جلسه را ترک کرد و کفش‌های وی را بعداً بردند.
«چرا انقلاب کردید؟» این پرسشی است که نسل ما بارها و بارها در معرض آن قرار گرفته است. بیش از همه از سوی فرزندان خودمان و گاه چنان تند می‌پرسند و متوهمانه. نه متهم که مجرممان می‌پندارند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه احتمالا همه جریانات اصولگرا یک لیست واحد برای انتخابات مجلس ندهند، گفت: شورای ائتلاف به سرلیستی قالیباف لیست می دهد.
۱۱۰ فعال سیاسی و رسانه‌ای جریان اصلاحات با انتشار بیانیه‌ای تحلیلی خواستار روزنه‌گشایی احزاب و نیروهای سیاسی و مدنی در انتخابات مجلس ۱۴۰۲ از طریق حمایت از ائتلافی از نامزدهای میانه‌رو، توسعه‌گرا و اصلاح‌گر شدند.