احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

وزیر کشور دوره اصلاحات و عضو مجمع روحانیون مبارز با تأکید بر اینکه توصیه من به همه کسانی که دل در گرو آینده کشور دارند این است که حتما پای صندوق رأی بروند، گفت: برخی کاندیداها برای گرمی بازار آمده‌اند و خودشان هم می‌دانند که کسی به آن معنا روی آنها حسابی باز نمی‌کند.
واحد ارتباطات مردمی ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف جهت ساماندهی حمایت‌های مردمی، امکان تعامل دو سویه و برقراری ارتباط تلفنی فعال شد.
سلیمی نمین نوشت: بسیاری از کارشناسان معتقدند که هرچند آقای لاریجانی هیچ یک از دو طیف سیاسی را در این انتخابات نمی‌توانست نمایندگی کند، اما بدون تردید عدم احراز صلاحیتش برای دو دوره، پایگاه رأی وی را متوجه اصول‌گرایان نمی‌سازد.
اقلیتی از طبقات جامعه ایران که تحریم ها را نعمتی برای حفظ منافع خود ارزیابی می کنند معتقدند باید از نظریات سعید جلیلی در سیاست خارجی حمایت کرد. اما فرمان سیاست خارجی در صورت پیروزی جلیلی در انتخابات به کدام سمت خواهد چرخید؟
از تجربه وزارت در دولت های احمدی نژاد و روحانی تا ریاست بر سازمان بازرسی کل کشور؛

همه چیز درباره مصطفی پورمحمدی کاندید انتخابات

وزیر دادگستری دولت روحانی یکی از شش کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران ضمن اعلام حمایت از تایید صلاحیت مسعود پزشکیان برای انتخابات ریاست‌‌جمهوری، نوشت: «تایید صلاحیت دکتر پزشکیان را برای ایران به فال نیک می‌گیریم».
هنوز فراموش نکرده‌ایم آن پیامی را که آقای ظریف خطاب به صهیونیست‌ها نوشت: «مردی که هولوکاست را نفی می‌کرد رفت» تا به خیال خود با این پیام که دل جبهه بزرگ مقاومت را به درد آورد، به آمریکایی‌ها پیام دهد که در موضوع «فلسطین و اسرائیل» نیز به دنبال تنش‌زدایی است...
نامزدهای نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با گرایش‌های مختلف سیاسی معرفی شدند.

یک فعال سیاسی گفت: دلایل رد صلاحیت احمدی‌نژاد اعلام نشده است و طبق قانون باید اعلام شود. حتما برابر قانون باید اعلام کنند رد صلاحیت به چه دلیلی اتفاق افتاده است ما منتظریم چگونگی آن را اعلام کنند.
رسانه ملّی ۵ مناظره ۴ ساعته را درنظر گرفته که از شبکه یک سیما روی آنتن خواهند رفت. در حالی‌که پیش از این ۳ مناظره ۴ ساعته تلویزیونی درنظر گرفته می‌شد.