احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوالی گفت: خیلی از کسانی که احمدی نژاد را می‌کوبند به خاطر کار‌های خوبش می‌کوبند، من طرفدار احمدی نژاد نیستم و بیش از یک سال است که او را ندیده‌ام.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان خبر داد؛

ارسال نامه به نامزدها برای ارائه برنامه انتخاباتی

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای آقایان قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و علی نیکزاد برای حضور در شورای وحدت و اعلام برنامه انتخاباتی، نامه ارسال شده است.
آغاز سده جدید، انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو و اراده همگانی برای «مانع‌زدایی» از مسیر اقتصاد، امید به تحول اقتصادی را زنده می‌کند، تحولی که نیازمند تغییرات اساسی در سازوکارهای اقتصادی کشور است. اما سوال اساسی این است که مهم‌ترین اصلاح اقتصادی که می‌تواند مبدأ تحول اساسی و محور اصلاحات بعدی باشد، چیست؟
عضو گیلانی شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی؛

اجازه ندهیم مدیران غیربومی، بدون عملکرد و ناموفق به گیلان بیایند

عضو گیلانی شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: در طول دولت تدبیر و امید ما دو مدیریت بومی و غیربومی را تجربه کردیم، چگونه است افرادی که در استان های خود عملکرد خاصی نداشتند، به گیلان بیایند فقط جهت پر کردن رزومه خود!؟ مظلوم واقع شده ایم و دلسوزان گیلانی روزه سکوت را در پیش گرفتند اما این شایسته مردم استان ما نیست.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی افرادی که قصد شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ را دارند رصد می‌کند و با بررسی عقبه و موازین آنها بعضاً با برخی افراد مطرح برای کاندیداتوری جلسه هم داشته است، اما برای انتخابات ۱۴۰۰ به دلیل اینکه از حضور بعضی از افراد مطمئن نیست، نمی‌توان از امروز اعلام کرد که نامزد نهایی جبهه پایداری چه کسی است.
او به راحتی آنچه که فکر می‌کرد را گفت. برخلاف برخی‌ها که شاید نظراتی دُگم‌تر از علی مطهری در مورد زنان داشته باشند اما وقتی به تریبون می‌رسند ....
جبهه جهادگران ایران اسلامی در بیانیه‌ای از ورود رسمی این جبهه به عنوان جریانی مستقل به صحنه انتخابات به عنوان خبر داد و اعلام کرد:‌ داوطلب اختصاصی جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری تا اول اردیبهشت از طریق رسانه‌های رسمی معرفی می‌شود.
رشته علوم سیاسی باید بر ظرایف و جزئیات سیاست‌های عمومی توجه بیشتری بکند و خود را به ایدئولوژی‌های سیاسی سنتی محدود نکند؛ چراکه ضرورتا ممکن است این ایدئولوژی‌ها جنبه اساسی سیستم‌های سیاسی نباشند. شاید نقش ایدئولوژی‌ها در بهبود اوضاع مردم کمتر از فنون و تکنیک‌های سیاستی- مدیریتی باشند.
در فرصت دو‌ماهه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات، امکان تغییر در رویکرد و روش مسئولان کشور به‌ویژه نهادهای برگزارکننده انتخابات وجود ندارد یا اینکه شرایط عینی کشور به‌ویژه مسائل اقتصادی و گرانی مسکن و لوزام ضروری زندگی و مواد خوراکی و مانند آن تنها تابعی از تصمیم‌های دو ماهه و اقدامات دولت نیست، آن‌هم در شرایطی که دولت توانایی اعمال حاکمیت بر نهادهای غیردولتی را ندارد و در نتیجه این مدار پیچیده و کلاف عجیب‌و‌غریب حکمرانی در شرایط موجود کشور خود مانع ساختاری بزرگی برای پیشبرد هر اصلاحی در ایران امروز است.
شبکه اجتماعی کلاب هاوس ادعاهای طرفداران نظام رسانه‌ای رسمی و مخالفان آزادی رسانه را به چالش جدی کشیده است. زیرا هیچ‌کدام از عوارض منفی که برای سایر شبکه‌های اجتماعی می‌شمارند در این شبکه وجود ندارد.
تکثر هویتی به انسان دیدگاه فرهنگی گسترده‌تری شامل هنر، ادبیات، علوم و دانش بیشتر درباره طبیعت، محیط زیست و... می‌بخشد. سن معتقد است این تکوارگی هویتی است که خشونت‌آفرین است و ربطی به دین ندارد و در همه جوامع نوعی دوگانگی فرهنگی پدید می‌آورد.