احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حجاب در جامعه اسلامی یک پرچم برافراشته است که دشمن با تمام توان قصد دارد آن را زمین بیندازد و خواسته ما از مدیریت استان، نظارت بر اجرای مفاد دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور در حوزه حجاب و عفاف است تا شأن جامعه اسلامی حفظ شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دخالت‌های عناصر افراطی و خودانقلابی‌ پندار، که در تصمیم‌ سازی‌های دهه‌های اخیر نقش زیادی ایفا کردند، جامعه ما را دوقطبی کرد و بزرگ‌ترین ضربه را به اعتماد مردم نسبت به مسئولین نظام وارد ساخت.

با حک کلمه شهادت برای درگذشت رستم قاسمی ، این سوال پیش می‌آید که در چین چه اتفاقی برای او رخ داده که منجر به شهادتش شده است؟
سعید الله بداشتی، در پستی اینستاگرامی درباره‌ی دیدار اخیرش با روحانی نوشت: بعد از پیروزی در انتخابات و در یکی از سفرهای اروپایی یکی از مؤثرترین سیاستمداران به دکتر روحانی گفته بود که همه چیز برای حمله نظامی به ایران و جنگ مهیا شده بود که روی کار آمدن روحانی ورق را به نفع ایران برگرداند.
این نوع اداره کشور طبعا یک اشکالات و هزینه‌هایی ایجاد می‌کند و تقریبا در این مدت دیدیم که آنچه که در مجلس و ریاست جمهوری اتفاق افتاد نه تنها چیزی را به کشور اضافه نکرد بلکه هزینه‌های بسیاری را برای کشور در پی داشت
یک مویِ شما با تمام بدخواهان اسلام و انقلاب، حتی قابل مقایسه هم نیست

عذرخواهی حسین شریعتمداری از وزیر کشور

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانیه اخیر وزارت کشور درباره حجاب نوشت: بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت موضوع حجاب گفت: دستگاه انتظامی باید با کسانی که به نوعی برای هنجارشکنان الگو سازی می‌کنند برخوردهای انضباطی کند چون محیط های عمومی و محیط اجتماعی محیط هنجارهاست نه ناهنجاری.
امام جمعه مشهد اظهار کرد: در این کشور، حجاب قانون است. آقایان نیروی انتظامی و برادران مسئول فرودگاه و ترمینال بدانند که فرد بی‌حجاب خلاف قانون عمل می‌کند و شما که مسئول حفظ نظم حوزه خود هستید، باید قانون‌مدار باشید و به بی‌حجاب تذکر دهید.
شریعتمداری گفت: بی گمان کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.