احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

روزنامه جوان با اشاره به حضور بدون حجاب افسانه بایگان در یک مراسم نوشت:بی‌بی‌سی فارسی به سراغ پیرزنان کشف‌حجاب‌کرده رفته و اخبار و گزارش‌های مراسم‌های یادبود و استوری‌های آنان را منتشر می‌کند.

از سکوت احمدی‌نژاد تا حقوق هیات علمی علی لاریجانی

سیاست پیشه گان خانه نشین، حقوقشان از کجاست؟

تصور افسانه‌ای از چهره‌های سیاسی و زندگی آن‌ها شاید درباره برخی افراد صادق باشد، اما عده‌ای نیز در این میان حضور دارند که مانند مردم عادی، حقوق دریافت می‌کنند، تورم قامت‌شان را خم می‌کند، حساب و کتاب روزمره را دارند و رویایی زندگی نمی‌کنند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشته بود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در باره نقض حریم خصوصی، فتاوی سختگیرانه ‌(یا صریح و محکم) دارند از جمله اینکه در پاسخ به استفتائی اینگونه فرموده اند: تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران جایز نیست و فرقی بین فضای مجازی و حقیقی نیست.
استیضاح تاثیری نه بر صنعت دارد و نه بر خودرو و نه حتی در کیفیت معرفی نامزد بعدی.
همان‌طور که رهبر حکیم انقلاب بارها به اهمیت مسئله اقتصاد تاکید کرده‌اند، مسئولان و به ویژه دولت و مجلس باید ضمن مبارزه جدی و بی‌امان با فساد اقتصادی، برای رسیدگی به مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم، بیش از پیش تلاش کنند. اما این مسئله به هیچ عنوان نافی مقابله با هنجارشکنی در مسئله حجاب و همچنین نافی مقابله با ولنگاری در فضای مجازی نیست.
جریان منتفی شدن استیضاح قبلی وزیر صمت، ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان دادند! ، بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودروهایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند.
پس از حوادث نیمه پایانی سال گذشته، پیش فرض ما این است که مسئولان جمهوری اسلامی متوجه نقش هزینه‌زا و خسارت‌آفرین اظهارات مخدوش، جعلی و کذب در جامعه شده‌اند. امسال، سال انتخابات است و از آغازین روزهای سال ظاهرا بنای تشکیک در انتخابات آغاز شده است.
مدیر اداره امور شعب بانک ملی مازندران در درباره ادعای دروغین رسانه‌های معاند مبنی بر موجودی ۴۲۰ میلیارد تومانی حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی گفت:‌ موجودی حساب آیت الله رقمی جزیی است.
کاندیدای اسبق ریاست جمهوری می گوید:نابودی اسرائیل البته آرزوی ماست و البته که به‌ وقوع خواهد پیوست اما با وضع کنونی سرزمین ایران درچه وضعی قرار دارد؟
جریان اصولگرا به اندازه‌ای درگیر تشتت است که شاید از سال 1401 به بعد دیگر نتوان نام «جریان» بر آن گذاشت و باید با عنوان «محفل» از آن یاد کرد، چراکه اختلاف‌ها به اندازه‌ای پررنگ و تعدد سلیقه‌ها و گعده‌ها به اندازه‌ای زیاد شده است که عنوان جریان به سختی با وضعیت فعلی آنها تطابق دارد.