احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کابینه باید هرچه سریع‌تر ترمیم و تغییرات مناسب نیز در صورت لزوم انجام شود تا مردم شاهد همراهی کامل و همه‌جانبه کارگزاران دولت با شخص رئیس‌جمهوری در پیگیری امور باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غروی در اجتماع بزرگ حوزویان و مسجدی‌ها و هیئتی ها گفت: امروز ما باید همچون حضرت جعفر بن باقر علیهم‌السلام، با زبان جهاد تبیین، با نسل جوان سخن بگوییم.

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در شناسایی و انتخاب فرد اصلح اصول و موازینی دارد که طبق آن به نامزد‌ها در شاخص‌های مختلف که با ضریب‌های متفاوت اعمال می‌شود نمره می‌دهد و ارزیابی را انجام می‌دهد و افراد از بالاترین نمره به‌ترتیب وارد لیست می‌شوند.
مهاجری در پاسخ به این سوال که احتمال دارد آقای قالیباف در انتخابات مجلس، با توجه به اختلافات با جبهه پایداری از حضور در انتخابات مجلس کناره‌گیری کرده و تمام تمرکز خود را روی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ بگذارد، گفت: قطعا صندلی ریاست مجلس برای آقای قالیباف شیرین است.
عصر ایران در واکنش به اظهارات قالیباف درباره حکمرانی نو نوشت: این که بگوییم به حکم‌رانی نو نیاز داریم سخنی بدیهی است و تلاشی برای به کارگیری ادبیاتی تا هم با اصول‌گرایی سنتی زاویه داشته باشد هم با اصلاح طلبان و تحول‌خواهان و صد البته با براندازان.
حکومت یا حتی مردم باید دردها را احساس کنند و هر چه زودتر احساس و اقدام کنند، با هزینه و عوارض کمتری مشکلات را حل می‌کنند، تذکر نسبت به آن سیاه‌نمایی نیست و هر چه که سیستم عصبی ضعیف باشد و  نظام مدیریتی نیز ناتوان در اقدام باشد، مشکلات و بیماری‌ها گسترش یافته و به مرحله غیرقابل درمان می‌رسند، چه‌بسا متاستاز کنند.
شاید به ظاهر جمع نقیضین باشد و به قول علما امری محال اما ما در این سرزمین پدیده هایی داریم که عمری است در کار تحقق بخشیدن به امور محالند و از جمله این امور دعوی انقلابی گری و ترویج تتلو و فیلم فارسی است.
آنچه مسلم است اگر انتخابات رقابتی باشد و همه جریان های سیاسی کشور بتوانند حضور حداکثری داشته باشند و نامزدهای حداکثری خود را برای مجلس معرفی کنند ممکن است که در صورت تغییر شرایط، بهبود وضعیت مردم و متعاقب آن حضور و مشارکت آنها در انتخابات دیگر جریان اصولگرا مثال انتخابات حداقلی پیشین رای نیاورد یا دست کم رای کمتری را به خود اختصاص دهد.
اپوزیسیون ضد انقلاب خارج از کشور که با حوادث تلخ پاییز ۱۴۰۱ مانند فسیل‌های چندهزارساله، از خاک سربرآوردند و عزم سلطنت کردند؛ اما خواب عمیق آن‌ها خیلی زود پریشان شد و تعبیر نشد.
پرونده‌های مرتبط با دستمزد مدیران حوزه شهری و تکرار این پرونده‌ها در یکی، دو سال گذشته حالا با واکنش‌های شدیدی از سوی اصولگرایان هم روبه‌رو شده است.
آن کاندیدای پوششی که گفت بورس را سه روزه حل میکنم کجاست؟

طعنه سنگین محمد مهاجری به رئیسی: روی دولت روحانی را سفید کردید!

فعال اصولگرا در توئیتی خطاب به رئیس جمهور نوشت: هنوز وقتش نرسیده ۲-۲ برگ از برنامه ۷۰۰۰ صفحه ای تان را رونمایی کنید و اقتصاددانانی را که گفتید به خط کرده اید به کاربگیرید؟