واکنش فرزند کروبی به ادعای بادامچیان درباره پایان حصر پدرش و موسوی

فرزند مهدی کروبی به ادعای مطرح شده درباره پدرش و میرحسین موسوی توسط اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه واکنش نشان داد.
تصویر واکنش فرزند کروبی به ادعای بادامچیان درباره پایان حصر پدرش و موسوی

به گزارش سایت خبری پرسون، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگویی که با «خبرآنلاین» داشته است، در خصوص مسئله حصر آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد، مدعی پایان این محدودیت‌ها شده و گفت: «الان این‌ها حصـر نیستند. این‌ها را می‌روند می بینند، همه کار می‌کنند. یک دلیل حصر این است که این احتمال داده می‌شد دیگران این‌ها را به قتل برسانند و به پای جمهوری اسلامی بگذارند. حصراین‌ها دیگر تمام شده. آن‌ها دیگر مدت‌هاست که در حصر نیستند».

وی در ادامه نیز، اظهار داشته است: «اشتباه این‌ها این است که به جای اینکه بگذارند این‌ها در این آخر دوران زندگی که سن رفته بالا ( انشاءلله خداوند عمرشان را طولانی بگرداند، من دنبال فوت کسی نیستم ) بگذارند این‌ها کمی آرام زندگی کنند و بعد هم با آرامش از دنیا بروند مثل آقای مهندس بازرگان.»

در همین راستا، حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در گفتگویی با امتداد، ضمن تکذیب اظهارات دبیرکل حزب موتلفه، تاکید داشت: من به جد این اظهارات خلاف واقع را تکذیب می‌کنم. هیچ اتمام حصری صورت نگرفته و حصر، هم درباره مهندس موسوی و هم درباره آقای کروبی همچنان ادامه دارد.

اتفاقا پس از آنکه آقای کروبی عنوان کرد؛ من تا مادامی که مهندس موسوی رفع حصر نشود، خواستار رفع حصر نبوده و آن را نمی‌پذیرم، مسئولین مربوطه شرایط حصر را سخت‌تر کردند. حتی برخی اشخاص که چند باری توانسته بودند؛ نزد پدرم بیایند برای ملاقات با مخالفت روبرو شده‌اند. به عبارت دیگر، حصر پس از مصاحبه پدرم، بهتر که نشد هیچ؛ شاهد بدتر شدن وضعیت آن نیز بودیم.

اما درباره اظهارات اخیر دبیرکل موتلفه، لازم هست بگویم بخشی از حاکمیت تصور می‌کند نظام برای اقای کروبی و موسوی ملاطفت نشان داده و محصورین را با غل و زنجیر به سقف آویزان نکردند!

ضمن اینکه در خصوص اظهارات ایشان مبنی بر اینکه؛ محصورین با آرامش دنیا را ترک کنند نیز باید صراحتا بگویم که با کار درست و صحیحی که محصورین در سال ۱۳۸۸ کردند، مطمئن باشید در پیشگاه خدا و مردم در آرامش کامل به سر می‌برند. در واقع این، آقای بادامچیان و دوستان‌‎شان هستند که در این ۱۶ سال آرامش نداشته و هر روز منتظر مخالفت‌های جدی از سوی مردمند.

منبع: خبرآنلاین

789747

سازمان آگهی های پرسون