احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: شاید این انتظار دور از واقعیت نباشد که آقای روحانی، برای انتخابات دوره بعد خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران فعال گردد.
نداشتن پوشش مورد نظر از نظر برخی افراد خارج شدن زن از حوزه کنترل مرد و سیاست رسمی است در واقع این نیز یک معنای اجتماعی از حساسیت نسبت به پوشش است که البته در نهایت نیز تعبیر سیاسی دارد.
در هیچ نظام سیاسی و اقتصادی فقر پدیده عادی و پذیرفته شده نیست. در جامعه اسلامی که نظام سیاسی به نام و هدف نهادینه‌سازی معنویات و برای پیاده‌سازی ارزش‌های دینی شکل گرفته است، فقر زیبنده شهروندان نیست. رسیدگی به امور مسلمین، یکی از وظایف اصلی کارگزاران جامعه‌ای است که به نام دین مدیریت می‌شود. فقرزدایی یکی از پایه‌ای‌ترین ماموریت‌های مورد انتظار از هر نظام سیاسی به ویژه نظام و ساختار دینی است.
واعظی درمورد احتمال ارائه لیست مستقل از جانب حزب اعتدال و توسعه گفت: «باید منتظر بمانیم و ببینیم همان‌طور که مقام‌معظم‌رهبری در دیدار با کارگزاران نظام فرمودند یک انتخابات رقابتی، آزاد، سالم و مشارکتی برگزار خواهد شد یا نه. »
امام‌جمعه موقت تهران و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خطبه‌های نماز به ائمه جمعه و نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی درباره آنچه بدون توجه به «وحدت موردنظر رهبری» در تریبون‌ها می‌گویند هشدار داد.
زمان این رفتارهای مشمئز کننده کی به سر می رسد؟

انتقاد تند اطلاعات از متهم کردن مردم به گدابازی از سوی یک نماینده مجلس

روزنامه اطلاعات در یادداشتی به انتقاد از روند مدیریت کشور توسط مجلس و دولت اصولگرا پرداخت و به اظهارات اخیر یک نماینده مجلس درباره خودروهای شاسی بلند واکنش نشان داد.
واکنش محمد مهاجری به حکم سیف؛

این حکم قضایی، درست در مقابل نظر رهبری نیست؟

در سال 1400 حکمی علیه یادشدگان صادرشد که طبق ان آقای عراقچی به 8 و آقای سیف به 10سال زندان محکوم شدند. آنها توسط آقای دکتردانش جعفری درخواستی به رهبرمعظم انقلاب ارائه کردند . معظم له در هامش تقاضای آنان اینگونه نوشته اند:"مبادا حکم جائرانه ای برای این افراد صادر شود و دقت کنید که اجرای جائرانه هم اتفاق نیفتد."
اگر آقای روحانی به بیماری فراموشی مبتلا نباشد دست کم یک خلاف‌گویی آشکار از ایشان سر زده بود که در شرایط ملتهب آن روز مصداق نمک پاشیدن به زخم مردم بود.
بسیاری از سازمان‌ها و وزارتخانه‌های دولت هم سهمیه خودرو به قیمت دولتی گرفته‌اند که چون فهرست این خودرو‌ها و تقاضاها و درخواست‌ها علنی نشده کسی خبر ندارد و بسیار خوب است مردم هم بدانند که چه نهادها یا سازمان‌ها و افراد ذی‌نفوذی توانسته‌اند به این موهبت شایان دسترسی پیدا کنند.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در توییتی نوشت: ناکارآمدی «خالص سازی» برادران احتمالا با «متنوع سازی» جبران نمی شود بلکه به چاره «تقطیرسازی» روی خواهند آورد.