دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: جای تاسف دارد که دولت مردم را به بورس دعوت و ناگهان آنان را در این بازار به حال خود رها می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مجلس یازدهم به حواشی که برای آن ایجاد می‌کنند توجهی نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در چارچوب وظایف خود با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به ایمان به خداوند و باور به سنت‌های الهی مشکلات مردم را برطرف کند.
ابوترابی با انتقاد به مدیریت دولت؛

با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد

نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه با نشستن درون کاخ نمی‌توان دولت را اداره کرد گفت: مردم به سبک مدیریتی قوه مجریه انتقاد دارند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در شرایط کنونی فضاسازی برخی از جریان ها و سایت ها در بازار ارز موجب شده که تقاضا برای خرید ارز در کشور بالا برود، از این رو بانک مرکزی باید با این جوسازی و فضاسازی ها برخورد جدی کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: برخی تصور می‌کنند عرضه سهام صندوق‌ها در بورس تنها با هدف تامین مالی انجام گرفته است در حالیکه عرضه اولیه این سهام‌ها بیش از ۱۰ درصد نبوده است.
روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا؛

از توجیه قیمت دلار تا خط و نشان برای افراد فاقد ماسک

رئیس‌جمهور با اشاره به تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای تعیین مجازات برای کسانی که ماسک ندارند، گفت: ۱۴ درصد افرادی که بستری هستند قبلا کرونا گرفته بودند و ناچاریم مقررات و نظارت‌ها را تشدید کنیم.
تحقیق و تفحص مجلس استارت خورد

خودروسازان پشت چراغ قرمز بهارستان

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از آغاز بررسی طرح تحقیق و تفحص از خودروسازی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم خبر داد.
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه قانون‌گریزی و قانون‌شکنی به رویه دستگاه اجرایی و غفلت و اهمال به عادت دستگاه نظارتی تبدیل شده است، گفت: سازمان بازرسی کل کشور باید مچ قانون شکنان را بگیرد.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، پس از ارائه گزارش دستگاه‌های مرتبط در خصوص تامین گندم کشور و اقدامات صورت گرفته برای تداوم خودکفایی و ارائه به صرفه‌تر نان به مردم، قیمت خرید تضمینی گندم که پیش از این در شورای اقتصاد مورد تایید قرار گرفته بود، برای سال زراعی آینده، ۴ هزار تومان تعیین شد.