دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

طبیعی است که در این روزها ذهنیت و توجه شما به انتخاب همکاران متمرکز شده باشد و کمتر فرصت کنید تا به گزارش‌های دیگر بپردازید. ولی واقعیت این است که طرح مشهور به صیانت... چنان مشکلی را برای مدیریت شما از همان آغاز ایجاد خواهد کرد که به این سادگی نمی‌توان بر آن غلبه کرد.
روحانی در ستاد ملی کرونا مطرح کرد؛

به ظرفیت داخلی خود اکتفا کردیم و موفق شدیم!

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تصمیمات ما همواره بر پایه خرد جمعی بوده است، گفت: ما چاره‌ای نداشتیم به ظرفیت داخلی خود اتکا کنیم. کسی نبود به ما تجهیزات پزشکی و ماسک بدهد و الحمد الله هم موفق بودیم.
سخنگوی دولت در آخرین یادداشت خود مطرح کرد؛

تلاشم روشنگری بود؛ نه توجیه اقدامات دولت

سخنگوی دولت گفت: در دوران سخنگویی دولت باید توصیف درست و دقیقی از آنچه که رخ داده بود می‌کردم، تلاش من دراین دوران بر این مبنا استوار بود که روشنگر باشم و نه توجیه‌گر.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تاوان برخی اشتباهات جبران ناپذیر است، گفت : وقتی دولتی که زمامدار مملکت است، تجربه شکست خورده گذشته را تکرار می‌کند، هزینه سنگینی را از جیب مردم پرداخت خواهد کرد. این هزینه سنگین متلاشی شدن خانواده‌ها، افسردگی و ناامیدی جوانان و عقب ماندگی در مسیر پیشرفت ملت است.
در آخرین دیدار هیأت دولت حسن روحانی با امام امت، امکان کمترین تقدیر و تکریمی وجود نداشت، زیرا این رئیس جمهور، ملت عزیزمان را ناجوانمردانه هشت‌ سال رنجور ساخت.
وزیر امورخارجه کشورمان در 29 نیرماه به مناسبت سالگرد تصویب قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت سازمان ملل متحد نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل نوشت و جمع بندی از مجموع بدعهدی‌های طرف‌های غربی را به عنوان سند در دبیرخانه ملل متحد ثبت کرد.
تحرکات جدید آقای رییس جمهور در واپسین روزهای اتمام عمر تدبیر و امید؛

آشنا بازی در دولت!!

یکی از مباحث مهمی که در رسانه های اجتماعی جنجال آفرین شده انتصاباتی است که توسط مقامات ارشد کشور صورت می گیرد.
خطیب زاده در توصیه به دولت های آذربایجان و ارمنستان:

خویشتنداری کنید

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی از تداوم درگیری‌های مرزی میان نیرو‌های مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، بر خویشتنداری طرفین و لزوم حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات مرزی دو کشور تاکید کرد.
در جریان حضور رئیسی در منطقه 16 تهران و بازدید از خانه کودکان کار یاسر؛

دولت باید برای آسیب های اجتماعی چاره اندیشی کند

همزمان با عید غدیرخم رییسی رییس جمهوری منتخب از خانه کودکان کار یاسر که به همت خیرین اداره می شود بازدید کرد.
رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه لیستی از اقدامات وجود دارد که دوست داشتیم در این دولت انجام بشود امّا نشد، گفت: یکی از کارهایی که می‌خواستم انجام بشود و نشد، ورود قطار سریع‌السیر به کشور بود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه‌های کشور در دولت یازدهم دو هزار و 100 کیلومتر بود که اکنون با اضافه شدن هزار کیلومتر به طول آزادراه‌ها، کشور دارای 3 هزار و 100 کیلومتر آزادراه است.
نمکی بابیان اینکه ما مدت‌ها به دنبال آغاز واکسیناسیون معلمان بودیم گفت: وزیر بهداشت در هیچ کجای دنیا مسئول تهیه واکسن نیست، دیگران می آورند و به او می‌دهند و او باید زیرساخت ها را برای توزیع و تزریق فراهم کند.