دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

رئیسی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت عنوان کرد؛

بانک مرکزی مکلف به پیگیری کنترل تورم مدیریت نقدینگی شد / خط قرمز دولت تورم است!

رئیس جمهور تورم را خط قرمز دولت دانست و گفت: مهار تورم مسأله مهم و اولویت دولت است و دستگاه های اجرایی از هرگونه اقدامی که منجر به افزایش تورم می‌شود، پرهیز کنند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفته است: دولت آقای رئیسی دولت خوش‌رزقی است و برخی از اقدامات اخیر که امیدبخش بوده، سبب تابیدن بارقه امید به قلب مردم شده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی اراده جدی و توان لازم برای فراهم کردن واکسن کرونا را نداشت و اگر آنان توانایی انجام واکسیناسیون را داشتند، لحظه‌ای دریغ نمی‌کردند و نمی‌گذاشتند که این کار مهم، به دولت سیزدهم محول شود.
قادری با اشاره به سخنرانی رئیسی در سازمان ملل مطرح کرد؛

رئیس جمهور با صراحت آرمانهای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: توجه به چندجانبه‌گرایی و نریختن تمام تخم‌مرغ در سبد آمریکا و توجه به ارتباط با کشورهای همسایه از نکات برجسته سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل بود که و رئیس جمهور کشورمان توانست به خوبی با صراحت این مطالب را به جهانیان اعلام کند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید تست از زائرین در مرزهای زمینی و فرودگاه‌ها از سوی مسئولین به صورت دقیق انجام شود گفت: پلیس برنامه‌ریزی لازم را برای یک طرفه کردن جاده‌ها برای بازگشت زائرین در نظر خواهد گرفت.

آیت الله رئیسی، بر ضرورت خدمتگزاری و حفظ کرامت زائران ابا عبدالله الحسین (ع) تاکید کرد و گفت: وزارت کشور به عنوان دستگاه محوری در ساماندهی سفر اربعین، وظیفه دارد بر حسن عملکرد همه دستگاه‌های ذیربط در ستاد اربعین نظارت کند تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچگونه مشکلی برای بازگشت زائران ایجاد نشود.
رئیسی هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید سریلانکا؛

هیج مانعی برای توسعه روابط با سریلانکا وجود ندارد

رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های گسترش روابط ایران و سریلانکا،‌ گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تمام ظرفیت های همکاری بین دو کشور را فعال کند.
رئیس جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس گفت: روح استقلال و آزادی خواهی در وجود ملت ایران است و هروقت احساس کنند که کشورهای دیگر زورگویی می کند، زیر بار زور نمی روند و عکس العمل نشان می دهند.
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به فعالیت ماشین خلق پول در دولت حسن روحانی از چاپ 55 هزار میلیارد تومان پول جدید در 3 ماه ابتدای سالجاری و حدود 50 درصد کل سال گذشته انتقاد کرد که توانسته 500 هزار میلیارد تومان پایه پولی را تغییر دهد.
دنیای شیرین روحانی بیرون از پاستور؛

رییس جمهور سابق کجاست؟

شایعه پیرامون حسن روحانی فراوان است؛ از اعلام استراحت مطلق او تا طرد وی توسط یارانش تا جایی که به درخواست‌های وی پاسخ منفی‌ داده‌اند.
این دومین سالی است که بازگشایی مدارس در مهرماه حال و هوای قدیم را ندارد، سر و صدای دانش آموزان، شلوغی خیابان‌ها و رفت و آمد سرویس مدارس، نگرانی اولیا از بابت دیر رسیدن بچه‌ها و...، شادابی و طراوت را از کلاس‌های درس گرفته است.