دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌ها میراث سیاست گذاری های غلط دولت روحانی است و لازم است دولت جدید مهار تورم و جلوگیری از گران فروشی را در دستور کار خود قرار دهد.
هنوز دولت رئیسی شکل نگرفته عده‌ای شروع به پیش بینی کرده‌اند که با تیم اقتصادی مطرح شده عملکرد دولت او از دولت روحانی هم ضعیف‌تر خواهد بود. این پیش‌بینی‌ها بعضاً توسط منتظر المقام‌های ناامید مطرح می‌شود، یعنی کسانی که شایع بود برای گرفتن پست لابی کردند و ناکام ماندند. بنابراین ممکن است اظهار نظر آنان دارای اریب باشد.
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا با بیان اینکه افزایش آمار واردات و واکسیناسیون روزانه تا حدود زیادی باعث ایجاد آرامش مردم شده است، گفت: امیدواریم واکسیناسیون روزانه به زودی آمار ۲ میلیون نفر در روز را پشت سر بگذارد.
دولت دوازدهم در نفس های آخر خود با صدور برخی احکام بین کارمندان و معلمان خیانت جدیدی علیه دولت مردمی انجام داد تا دولت را دچار مشکلات اساسی کند.
در هفته ای که رویدادهای مهمی در سپهر سیاسی کشور اتفاق افتاد، پرسون در بسته خبری هفتگی خود به مهمترین آنها اشاره دارد.
رئیس جمهور گفت: تسریع در واکسیناسیون به‌گونه‌ای که روز گذشته بیش از یک میلیون و 100 هزار دوز واکسن تزریق شده است، گام تحولی سوم می‌باشد و این واکسیناسیون قابلیت افزایش تا دو میلیون دوز را نیز دارد.
یکی از بزرگترین مشکلات این روزهای کشور، بن بست های اقتصادی و مالی در حوزه های مختلف است که هموطنانمان را خسته کرده است. رییس جمهور منتخب همانطور که در مناظره انتخاباتی خود رو به رقبایش گفت؛ تیم اقتصادی را می تواند ردیف کند تا به مشکلات کشور برسند. اما حالا این تیم اقتصادی، خودش با ابعاد مختلف تنش های درون گروهی رودررو شده است.
ورزشکاران ایرانی در المپیک2020؛

مدال های از دست رفته؛ افسوس به جا مانده!

آیا ایران قرار است در المپیک ها یکی بعد از دیگری پسرفت داشته باشد؟ آیا مدیران ورزشی دولت سیزدهم از عملکرد ضعیف این دوره از مسابقات، درس گرفته و از گماردن مدیران کاربلد بهره می برند؟!