دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

جلسه ستاد ویژه رفع موانع، تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه وزارت بهداشت صبح امروز(شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و بر تولید و مستند سازی علمی محصولات دارویی و تجهیزات پزشکی تاکید شد.
رئیس جمهور گفت: دولت تصمیم گرفته کارهای سخت را با درایت و کم‌ترین عوارض پیگیری و اجرایی کند و ارز ۴۲۰۰ تومانی باید تا حصول اطمینان از اینکه مشکلی پیش نمی‌یاید، ادامه یابد.
آن چه بعید است این که بپذیریم دولت سیزدهم می‌تواند یا اساساً خواهانِ آن است که مسیرِ چهارساله‌ پیشِ‌روی خود را با همین ترکیبِ کابینه و نیز استانداران ادامه دهد.
معاون پارلمانی دولت اعلام کرد که جلسه مشترک بین دولت و مجلس به میزبانی دولت در روز یکشنبه 28 فروردین برگزار خواهد شد.
نمایندگان مجلس در نامه‌ای به «رئیسی» با تاکید بر لزوم تقویت ابعاد نظارتی و انجام بازرسی‌های لازم برای کنترل دقیق بازار دارو و جلوگیری از هرگونه اخلال توسط سوداگران خواستار صدور دستورات ویژه در حوزه دارو شدند.
نماینده پیشین مجلس گفت: آقای رئیسی امروز متوجه می‌شود کار اجرایی در کشور ما سختی خاص خودش را دارد و آن شعارهایی که اول انتخابات داد تا حدی خریدار دارد و بعد از آن خریدار ندارد و باید آستین بالا زد و کار کرد.
رهبر دینی کلیمیان ایران گفت: از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم شاهد پیگیری‌های جدی برای انجام امور و رفع مشکلات هستیم که از جمله آن اقدامات صورت گرفته در این چند ماه به آزادسازی سواحل است.