دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: در همه استان‌ها باید استفاده از نیروهای انقلابی و کارآمد در دستور کار قرار گیرد و هر کسی با نگاه تحول‌گرایانه در ساختار اداره کشور سازگاری ندارد، کنار گذاشته شود.
رییس جمهور گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم که مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که با مردم و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان سرپل ذهاب در مرقد مطهر احمدابن اسحاق (ره) ضمن تبریک دهه ولایت افزود: ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال جوانان از مسائل عمده و محوری دولت است که بر آن‌ تاکید دارم.
رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی استان کرمانشاه از جمله قریب به ۹۰۰ هزار اراضی حاصلخیز، گفت: این استان در کنار اینکه امنیت مرزها را حفظ کرده می تواند در امنیت غذایی نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند.
یک نماینده مجلس در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

استیضاح وزیر، حق نمایندگان مجلس / عملکرد ضعیف کابینه

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید باور کنیم که زیر ساخت های کشور در طول 43 سال آن طور که باید ساخته نشده است و نمی توان گفت مشکلات برای این دولت یا آن فرد است.
دبیر شورای نگهبان گفت: عید غدیر روز تعیین الگوی حکومت اسلامی است اما به دلیل انحرافی که بعدها به دلیل بی توجهی به خطبه غدیر در جامعه اسلامی رخ داد، به حاکم شدن فردی مانند یزید منجر شد.
وزیر کشور عنوان کرد: دستگاه‌ها و فراجا وظیفه برخورد با هنجارشکنان را دارند و اجازه نمی‌دهیم کسی ، عامدا، همراه با دشمن، فضا را تخریب و آلوده کند.
علی بهادری جهرمی  در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به هفته تامین اجتماعی گفت: خدا را شکر در سالی که گذشت و در ماه‌های اخیر دولت توانست گام‌های موثری را بردارد. این سازمان امسال توانست برخلاف گذشته که برای دادن حقوق از بانک مرکزی استقراض می‌کرد از آذر ماه بدون نیاز به این کار پرداخت‌هایش را انجام‌ دهد.