دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

در دور دوم سفرهای استانی

رئیس جمهور وارد استان بوشهر شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیئت دولت در دور دوم سفرهای استانی، وارد فرودگاه عسلویه شد و مورد استقبال امام جمعه، استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس قرار گرفت.
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند با جنگ روانی و بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی کشور، جامعه را نگران کنند، گفت: در این وضعیت هوشیاری متولیان اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع ضروری است.
رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی با ماهیت فرهنگی است، تحقق و اجرای اهداف اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی را برنامه دولت سیزدهم عنوان کرد.
یک نماینده مجلس با تاکید بر نظارت مجلس بر عملکرد دولت، تهدید کرد که اگر آقایان خود دست به کار نشوند ما وارد استیضاح بخشی از دولت می‌شویم و این دولت را از عدد می‌اندازیم.
به مرور زمان با تحولات در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی دولت‌ها در تلاشند تا از ادامه اجرای روش «آزمون و خطا» اجتناب کنند و کمبودها در مدیریت کلان خود را با اجرای برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم نمایند.
از دل انتخابات ریاست‌جمهوری 1400، دولت جناب آقای رییسی بیرون آمد. این اتفاق برآیند همه عواملی است که سبب‌ساز آن شدند و نتیجه آن، محصول تلاش همه کسانی است که باعث به قدرت رسیدن ایشان شدند؛ حالا بعضی بیشتر و بعضی کمتر.
زمانی یک دولت هیچ مانع و مشکلی در جلوی راهش نیست که آن زمان عملکرد خود دولت بررسی می شود اما واقعیت امر آن است که امروز دولت با موانع زیادی در پیش رو مواجه است و به همین دلیل نمی تواند آنطور که باید و شاید به حل و فصل مسائل بپردازد.
قالیباف در پاسخ به تذکر نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت که دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب امروز شنبه ۶ اسفندماه در ابتدای سفر به خوزستان، در گلزار شهدای اهواز حاضر شد.