دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

سخنگوی دولت در مورد اقدامات دولت سیزدهم در حوزه سلامت گفت: در حوزه سلامت مدیریت موفق بحران کرونا با همکاری مردم انجام شد و حدود ۶ میلیون نفر از دهک‌های پایین جامعه، تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.
سخنگوی دولت کاهش رشد ابتلا به سرطان با پژوهش‌های راهبردی، گسترش توریسم‌درمانی و معرفی ایران به‌عنوان قطب درمانی سرطان را از ویژگی‌های مرکز درمانی برشمرد که صبح امروز با حضور رییس جمهوری افتتاح شد.

رسیدگی به لایحه قانون برنامه هفتم توسعه کشور در جلسات هیئت دولت ادامه یافت و تعدادی از بندهای آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات و نیز برخی طرح‌های پیشنهادی کمیسیون‌های تخصصی دولت برای تغییر در تقسیمات کشوری مورد بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
برای فهم این تفاوت فرضیه‌ای دارم و معتقدم که به احتمال زیاد طرفین دو رویکرد خُرد و کلان دارند. در رویکرد خُرد، قطعا موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی وجود دارد که معمولا هم همان‌ها را دیده و شکست‌ها و ناکامی‌ها نادیده گرفته یا توجیه می‌شوند.
رئیس جمهور خون مطهر شهدا را سرمایه و پشتوانه عظیمی برای کشور در مقابل توطئه‌ها و دشمنی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز که دشمنان با ابزارهای مختلف می‌خواهند افکار و رفتار جاهلیت مدرن را بر جوامع حاکم کنند، این خون مطهر شهداست که از جامعه ما جهل‌زدایی می‌کند.