مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

روند عملکردی دولت و مجلس نشان داده که این قوا عملا نمی توانند در حوزه تحقق یافتن شعار سال یعنی مهار تورم کار چندانی از پیش ببرند.
عنابستانی در تذکر شفاهی:

احتمال تشکیل استان جدید در اطراف تهران

نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: باید مسائل اقتصادی در اولویت دولت باشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده‌ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را حذف کردند که در آن شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییر می‌کرد.

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند رسیدگی به درخواست استیضاح وزرا در مجلس تاکید کرد که چطور می‌شود استیضاح یک وزیر بعد از ۶ ماه مسکوت مانده اما استیضاح وزیری دیگر در کوتاه مدت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به انتقاد محمدعلی نقدعلی از عدم اعلام وصول استیضاح وزیر میراث فرهنگی گفت: هیات رئیسه در جلسه خود تصمیم گرفت با توجه به شرایط کشور استیضاح سه وزیر جهاد کشاورزی، اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت جهت رسیدگی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شود.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز به تیم اقتصادی دولت هشدار می‌دهیم که اگر تدابیر لازم در حوزه تامین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی صورت نگیرد مردم با مشکل مواجه خواهند شد.