مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

خضریان گفت: در جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد که بانک مرکزی در صدور حواله‌های ارزی برای نیازهای حوزه دارو تسریع کند. همچنین سازمان برنامه و بودجه نیز بودجه و اعتبارات طرح دارویار را به طور منظم پرداخت کند.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: هفته بعد موضوع مربوط به تناسبی شدن انتخابات تهران در صحن مجلس بررسی می‌شود و اگر نمایندگان باز هم روی آن اصرار کنند، به مجمع ارجاع می‌شود.
احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاگر خودروهای شاسی‌بلند گفت: در ظاهر امر، مجلس خود را برای مقابله با فساد مصمم نشان می‌دهد، اما زمانی که پرونده‌های فساد باز می‌شود، برخی رویکردهای متفاوت مشاهده می‌شود.
نماینده مردم چابهار گفت: ما مشکلات و مباحث خیلی مهمتری داریم، نظام بانکداری ما واقعا یکی از ربوی‌ترین بانکداری‌های دنیاست چرا آنجا این اندازه حساسیت نداریم، عرش الهی با فساد چندهزار میلیارد تومانی بیشتر می‌لرزد تا مشخص شدن موی چند دختر.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
جمعی از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از عملکرد دستگاه دیپلماسی در گسترش ارتباطات و تعامل با کشورهای همسایه تقدیر و تشکر کردند.
در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه) الیاس نادران نماینده مردم تهران نیز در تذکر آیین نامه ای خطاب به رییس مجلس بیان داشت: من نسبت به اداره مجلس تذکر دارم این چه وضع اداره مجلس است؟