مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

از طرح مجلس علیه ارتش کانادا تا وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت

این هفته در خانه ملت چه گذشت؟

نمایندگان مجلس این هفته ۲ جلسه علنی داشتند که با حضور وزرای اقتصاد و ارتباطات وضعیت اقتصادی کشور و اینترنت را بررسی کردند.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها می‌گویند قانون راهبردی مجلس مانع حل برجام بود، گفت: خجالت هم خوب چیزی است؛ وقتی ترامپ از برجام رفت، نشست خبری گرفتن و گفتند چند هفته تصمیم می‌گیریم و شد چند ماه، ولی کاری نکردند.
دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری با اعتمادسازی، استفاده از ظرفیت ها و راهبرد نخبگان میسر می شود. رهبر معظم انقلاب به مشارکت حداکثری تاکید کردند؛ باید مراقب جریان نفوذ و چندقطبی سازی باشیم و در دام فرایند های هدفمند قرار نگیریم.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها هم به قانون جهش تولید مسکن عمل نکرده و تسهیلات ساخت مسکن را به مردم اعطا نمی‌کنند. این اقدامات در فرآیند قانون و مصوبات دولت برای مسکن‌سازی اختلال ایجاد می‌کنند.
پیرهادی گفت:هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شیب رقابت‌های کاندیداها تندتر و فضا تبلیغات هیجانی‌تر می شود،در این فضا باید توجه داشت که از فردای انتخابات ،زمان پاسخ گویی است و مردم تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی را مطالبه خواهند کرد.
نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نامزدی که بیشترین رای و سرمایه اجتماعی را دارد رئیس جمهور شود، نماینده قشر عظیمی از مردم ایران خواهد شد. بنابراین کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند هم به خودش و هم به دیگران ظلم کرده است.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: روحانی و زنگنه کارت سوخت را حذف کردند و بستر قاچاق سوخت را در این کشور فراهم کردند و باید این آقایان محاکمه شوند.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یک مقدار جزیی‌تر و متناسب با مشکلات و دغدغه‌های مردم صحبت کنند و فقط کلی‌گویی نکنند.