مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

منتخب مردم رفسنجان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی؛

دولت سیزدهم اصلاح نظام بانکی را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داد

منتخب مردم رفسنجان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی یکی از اقدامات مهم دولت را مدیریت بودجه برای جلوگیری از کسری عنوان کرد و گفت: اصلاح نظام بانکی توسط دولت سیزدهم سبب شد در پایان سال گذشته رشد نقدینگی کمتر از ۲۵ درصد حفظ شود.
نماینده تهران درباره پرداخت یارانه در دولت سیزدهم گفت: به نظر این‌جانب در این شرایط دولت باید سختی را بپذیرد، ولی خیر و منفعت مردم را اولویت دهد؛ البته اگر اطلاع رسانی عمومی بموقع انجام گیرد قطعا مردم همراهی خواهند کرد. ضمنا باید دست سوء استفاده کنندگان از این نابسامانی را با قاطعیت کوتاه کرد: بسیاری از مفاسد، با این روش، اگر با قاطعیت و همراهی مردم اجرا شود، برچیده خواهدشد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق این اقدام را نقض تمام معاهدات بین المللی خواند و‌ پاسخ متناسب به این اقدام را مطالبه ملت ایران عنوان کرد.
بعد از افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل

کنایه سنگین رشیدی کوچی به کاظم صدیقی

نماینده مجلس یازدهم به انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران به کاظم صدیقی واکنش نشان داد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تأیید مصوبه مجلس در خصوص کاهش میانگین مدت زمان خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه از سوی شورای نگهبان، محصول پیگیری مستمر و بدون وقفه اصلاح قانون نظام وظیفه از سوی مجلس طی ۴ سال اخیر بود.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس برگزار و با پایان شمارش آرا نمایندگان بسیاری از حوزه های انتخابیه هم مشخص شدند و در برخی از حوزه ها نیز انتخابات به دور دوم کشیده شد.
این روزها بحث درباره اینکه چه کسی رییس مجلس آینده خواهد شد، شدت گرفته است. در این میان گزینه‌هایی مطرح هستند که هر کدام تا اندازه ای شانس جلوس بر کرسی ریاست را دارند.
«هجمه، حمله، تخریب، تسویه حساب» اینها مفاهیمی است که تندروها در ادبیات سیاسی ایران باب کرده‌اند و هر زمان که چه در قدرت بوده‌اند و چه نبوده‌اند این رویکرد را اتخاذ کردند تا به هر نحوی طرف مقابل را چه از جریان رقیب یا میانه باشد و چه از جریان خودی از میدان به در کنند.