مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

طرح آماده سازی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین تکلیف آن بعد از فوت مالک در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۳

جلسات مجلس ۳ شیفته شد

نمایندگان مجلس در ابتدای جلسه علنی امروز با ۳ شیفته شدن جلسات برای بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.
مشاهده می‌شود که از زمان اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری نه تنها زاد و ولد بیشتر نشده که کمتر هم شده است و جالب اینکه مرگ و میر هم بیشتر شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و تمام دلباختگان مقاومت اسلامی حق پاسخ متقابل به این ترور‌ها را به رسمیت می شناسند و با انگیزه‌ای مضاعف رژیم صهیونیستی را پشیمان خواهند کرد.
از هم اکنون تا روز انتخابات همه مسئولان کشور از دولت گرفته تا مجلس و دستگاه قضایی متعهد شوند هیچ سخنی که از آن که بوی اختلاف، دوقطبی یا نشانی از ناامیدی را به جامعه تزریق کند بر زبان جاری نکنند که مردم به جهت این سخنان و اظهارات غیر مسئولانه، احساس ناخوشایند پیدا کنند.
نماینده تهران در مجلس گفت: تروریست ها باید بدانند در صورتی که بخواهند چنین جنایت‌ها و اقدامات غیرانسانی را تکرار کنند، بدتر از این موشک‌ها، بر سرشان فرود خواهد آمد، لذا باید درس عبرتی برایشان باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده به بررسی جزییات گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ می‌پردازند.
غلامعلی حدادعادل گفت: شورای ائتلاف به تنهایی حزب نیست بلکه مرکزی است برای همه احزاب انقلابی تا با همکاری آن‌ها یک مجلس کارآمدی به‌وجود بیاید
به گفته ​نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه، اگرچه مجلس قوانین بسیار خوبی را در حوزه مسکن، خودرو و معیشت مردم تصویب کرده اما متاسفانه این قوانین توسط دولت به درستی اجرا نشدند.
به نظر می‌رسد افزایش دو درصدی حقوق کارمندان در کمیسیون تلفیق مجلس، دولت را عصبانی کرده است؛ موضوعی که سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس نیز به آن اشاره کرده است.