مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

بررسی نرخ مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه نشان می‌دهد بخش زیادی از رای‌دهندگان با رویکردهای مشارکت‌محور پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و به ریل‌گذاری مسیر آینده کشور پرداخته‌اند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای از حضور همراه با بصیرت مردم ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تقدیر به عمل آورد.
انتخابات مجلس در ۳۱ استان و ۲۹۰ حوزه و ۵۹ هزار شعبه برگزار شد و واجدان شرایط شرکت در این انتخابات برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین پارلمان ایران، ۲۹۰ نماینده را برگزیدند.
«شورای ائتلاف»، «شورای وحدت»، «امناء» و «صبح ایران» چهار لیست اصلی اصولگرایان در تهران است که تاکنون لیست صبح ایران و امناء از سایر لیست‌ها پیشی گرفته‌اند.
طحان‌نظیف گفت: مردم عزیز تا ۱۷ اسفندماه فرصت دارند تا مستندات خود را از طریق سامانه (مردم ناظر) و نامزد‌های محترم هم از طریق سامانه داوطلب برای ما ارسال کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن قدردانی از حضور حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم، باعث حفظ قدرت بازدارندگی کشورمان در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی و چه بسا نظامی دشمنان می‌شود.
آیت‌الله رئیسی با ثبت نصابی جدید از نظر درصد آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات، برای سومین بار به عنوان نماینده مردم استان خراسان جنوبی به مجلس خبرگان راه یافت.
با اتمام رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد؛ شما می‌توانید نتایج ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تهران و سراسر کشور را به طور لحظه به لحظه در این گزارش بخوانید.