مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی گزارش این کمیسیون درخصوص عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در باره تکالیف مقرر در قانون و برنامه‌های کلان و تعهدات مربوطه را قرائت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهمترین موضوع ما توسعه اقتصادی بین دو کشور است و دلیل روشن آن هم این است که دشمنان جبهه مقاومت آنچه که در عرصه میدان نتوانستند به دست بیاورند را در جنگ اقتصادی دنبال می‌کنند.
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با انتقاد از عدم شفافیت ۸۱ هزار میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت:‌ در شرایطی که دولت برای تدوین منطقی و عاقلانه لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ باید انضباط مالی بودجه را افزایش دهد قابل قبول نیست.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس مجلس در نامه ای به نگهداری خواستار بررسی فوری راهکارهای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی درباره حفاظت از محیط زیست شد.
موسوی با انتقاد از عدم پرداخت بودجه تسهیلات اشتغالزایی؛

مراقب باشیم ماجرای وام ها به انحراف کشیده نشود!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: مهم ترین مکانیزم های تسهیلاتی که برای اشتغال و کارآفرینی داده می شود دیوان محاسبات است این نهاد گزارش تفریغ بودجه را مشخص می کند و به همین جهت باید تعیین شود که بودجه در محل های اصلی خود مصرف شده یا خیر.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس و دولت باید با یک اقدام انقلابی و بهره‌گیری از راهکارهای مثبت یک تثبیتی در اوضاع اقتصادی بر اساس نرخ تورم داشته باشند و مردم واقعا نباید بیش از این در تنگنا قرار گیرند.
آغاز سخنرانی قالیباف در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی؛

ما در حکمرانی کارنامه قابل قبولی نداریم !/ ریالی هم از مجلس دریافت نمی‌کنم!

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بحث مربوط به حکمرانی، بزرگترین چالش امروز کشور است، گفت: ما در حوزه حکمرانی کارنامه قابل قبولی نداریم و دچار مشکل هستیم.
نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در انتقادی تند خطاب به رئیس مجلس:

آقای قالیباف؛ تکلیفتان را با همه روشن کنید!/ چه شد که رئیس مجلس شده اید؟!

نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به قالیباف گفت: آقای رییس آیا نمی‌خواهید به شائبه‌های موجود در مورد انتصابات خود چه در مجلس و چه در شهرداری پاسخ دهید ؟
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه اذهان بیدار جهانیان، فریب اجلاس سران کشورهای دموکراتیک را نخواهد خورد، گفت: آمریکا می‌خواهد سرپوشی بر اقدامات خود علیه حقوق بشر بگذارد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر تمام تحریم‌ها برداشته نشود دیگر مذاکره بی معناست تاکید کرد و گفت: بالا و پایین شدن قیمت ها در داخل حباب است و سیاست دولت این است که جلوی آن گرفته شود و این موارد مذاکرات گره نخورد.
هفتادوچهارمین نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح روز گذشته (یکشنبه 14آذرماه) به ریاست محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور 193نفر از نمایندگان رأس ساعت 8 و 2دقیقه صبح برگزار شد.
نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه ما در حوزه آب شاهد سوءمدیریت هستیم، گفت: می‌توان از 8 میلیارد مترمکعب آب حاصل از بارندگی در گیلان برای استان‌های دیگر استفاده کرد که متأسفانه این کار انجام نمی‌شود.
نماینده مردم آمل:

مردم؛ کمتر سفر بروید!

نماینده مردم آمل در مجلس از مردم خواست که فعلا به دلیل خطرات احتمالی سویه جدید ویروس کرونا از سفرها و شرکت در تجمعات غیر ضروری پرهیز کنند.