مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده ادوار مجلس گفت: آمریکا نه تنها در برخورد با ایران بلکه در مواجهه با متحدان خودش هم نشان داده که قابل اعتماد نیست.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اینکه قانون سنجش و پذیرش مصوب مجلس می‌بایست در سیستم آموزشی کشور اجرایی شود، بر مخالفت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تدابیر مقام معظم رهبری تاکید کردند.
وحید جلال‌زاده با بیان اینکه امروز در نقطه عطف مذاکرات هسته‌ای قرار داریم و باید تصمیم مهمی گرفته شود، عنوان کرد: وزیر امور خارجه گزارش صادقانه و سازنده ارائه کرد و نمایندگان نظرات و نقدهای خود را مطرح کردند.
در روزهای گذشته طرح صیانت که تنظیم مقرراتی برای فضای مجازی بود، با واکنش منفی عده قابل توجهی از کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد.
یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر انتقال امور مدیریتی و اجرایی سازمان‌های مناطق آزاد از رئیس جمهور و هیئت وزیران به وزارت امور اقتصادی و دارایی، آن را در تضاد با اسناد و قوانین بالادستی دانست.
نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا باید عده ای بازیگر و سلبریتی که اکثرا درآمد بسیار بالا و زندگی مرفهی دارند از معافیت مالیاتی بهره مند شوند اما کارگران در بخش های مختلف به خصوص کارگران مشاغل سخت مانند معادن مالیات بپردازند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز درباره مذاکرات وین و چالش‌هایی که در روند مذاکرات وجود دارد توضیحاتی به نمایندگان ارائه کرد.