مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفت و گو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین درمیان گذاشتیم.
نمایندگان مجلس با اکثریت آرا با اصلاحات عبارتی ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی که درباره نحوه بررسی لایحه بودجه سالانه کشور است، موافقت کردند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به وعده‌های خود در خصوص حذف قرعه کشی خودرو و کاهش قیمت آن عمل نکرده و امروز مردم حتی توان خرید ارزان‌ترین خودروی تولید داخل را ندارند اما ما همچنان در حال بازی با کلمات هستیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی خودرو قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان گفت: امروز روسیه و چین به حدی در حوزه سیاست خارجی برای ایران بزرگ شده‌اند؛ که حتی در اخبار این روزها عبارت «احضار» سفیر چین به میان نمی‌آید.
یک نماینده مجلس گفت: این ضعف دستگاه دیپلماسی ما بوده که از ترس عقرب جراره که غربی‌ها باشند به مار غاشیه که دو قدرت شرق یعنی همان چین و روسیه هستند، پناه برده است.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ضمن رد اظهاراتی که در برخی رسانه‌ها به وی منتسب کردند، گفت: مجلس بیمارستان اختصاصی ندارد و من این جمله را نگفته‌ام، من در نشست با دانشجویان اشاره کردم که مجلس قرارداد بیمه تکمیلی با برخی از بیمارستان‌های خصوصی دارد.