مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس مجلس با تأکید بر لزوم مسئله محوری در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور گفت: با وجود همه مشکلاتی که داریم با یک برنامه پنج ساله که به‌صورت مسئله محور و منطبق بر ظرفیت‌های کشور نوشته شود، ثبات اقتصادی در کشور برقرار می‌شود.
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن صدور بیانیه مداخله جویانه پارلمان کره جنوبی و حمایت از آشوبگران و عناصر تروریست، خواستار بازنگری وزارت امورخارجه در مناسبات فیمابین دوکشور در عرصه‌های مختلف شد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، گفت:عدم پذیرش ضامن بازنشسته و کارمند قراردادی یا ضرورت معرفی سه ضامن برای دریافت یک وام خرد، از مشکلات بسیاری از متقاضیان دریافت وام است.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در این سال ها یکی از حربه های دشمنان برای فشار بیش از حد به ایران ایجاد آشوب در کشور و فشار و تحریم از بیرون است تا بتوانند چرخ اقتصادی کشور را متوقف یا کّند کنند.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز در صحن علنی مجلس نماینده ای از وزیر وقت می خواست که او را ببیند و وزیر به او گفت همین جا حرفت را بزن این در حالی است که همین مساله می‌تواند بهانه و دلیلی برای استیضاح هیات رئیسه مجلس باشد. باید این وضعیت مورد بررسی قرار بگیرد،‌ چراکه این وضعیت در شأن ملت و جایگاه مجلس کشور نیست.

ریشه یابی اعتراضات و بازگشت جناح میانه رو به عرصه سیاست را در گفت و گو با دکتر علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین درمیان گذاشتیم.