مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره مواضع و اقدامات کشورهای اروپایی گفت: باید با این کشورها برخورد شود و حتی اگر سطح روابط را با آن‌ها کاهش دهیم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. چرا که این کشورها هرگز برای ما خیری نداشتند و بلکه بیشتر شر رساندند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا ما تجدید نظری در اداره کشور نکنیم نمی‌توانیم موفق باشیم و اعتراضات بی شک همچون آتش زیر خاکستری خواهد بود و اعتراضات فقط جمع می‌شود، اما حل نمی‌شود.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بررسی «طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی» اعلام کرد این طرح نیاز به بازنگری دارد.
نشست بررسی پیشنهادات دستگاه‌ها و فعالان اقتصادی برای عبور از خام‌فروشی از طریق افزایش تولید مواد با ارزش افزوده بالا و تولیدات دانش‌بنیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پس از مذاکرات میان طرف‌ها قرار شد توافق هسته‌ای بار دیگر به نتیجه‌ای برسد اما متاسفانه با لابی‌های صهیونیستی و عربستان و به ویژه‌ای هزینه‌هایی که عربستان کرد، اجازه این کار را داده نشد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما در مجلس ضمن اینکه پیگیری‌های لازم را برای اجرای قانون کاهش روابط با انگلیس خواهیم داشت و بحث تجدیدنظر در روابط با فرانسه و آلمان را نیز مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهیم.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد: با اجرای دقیق قانون جهش تولید مسکن و عرضه مناسب واحدهای ساخته شده تورم افسارگسیخته حاکم بر این بازار کنترل خواهد شد.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که امروز از سوی برخی از همکاران مشاهده می‌کنیم، پدیده بسیار ناراحت‌کننده‌ای است و کار به جای رسیده که رئیس قوه قضائیه از گفت‌وگو صحبت می‌کند و کسانی که رسالت نمایندگی مردم را بر دوش دارند و باید بانیان ایجاد فضای گفت‌وگو باشند، این‌گونه حرف می‌زنند!
اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ازموضوعات داغی است که شاید مختص به یک دوره از مجلس نباشد بلکه در هر دوره‌ای گروهی از نمایندگان برای اصلاح این قانون خیز برداشته‌اند اما با مانع شورای نگهبان مواجه شده و نتوانستند مسیر خود را ادامه دهند.