مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یک نماینده مجلس گفت: بی برنامگی در مصرف منابع و انرژی‌های موجود از آب و برق گرفته تا گاز امروز کشور را با کمبودهایی مواجه کرده است و شاهد مازوت سوزی در برخی از نیروگاه‌ها هستیم و همین مسئله موجب افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها به ویژه پایتخت شده است
یکی از مشکلات اساسی مردم طی چند ماه اخیر فیلتر شدن برنامه‌ها و سایت‌های خارج از ایران و کاهش سرعت اینترنت است که در رسانه‌ها به کرات به آن پرداخته شده است. حال به این موضوع با نظرات پنج نماینده مجلس یازدهم پرداخته‌ایم.
جلسه یکشنبه مجلس همچنین خبری جالب توجه داشت که می‌تواند به موضوع شفافیت ربط داشته باشد؛ الیاس نادران، نماینده تهران و از اصولگرایان سنتی، استعفای خود را تقدیم هیات رییسه کرد.
رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: شهید سلیمانی از همان روزهایی که فرماندهی نیروی قدس را بر عهده گرفت تلاش کرد تا از نظرات اساتیدی که دارای تخصص در حوزه سیاسی و بین المللی بودند استفاده کرده و از سوی دیگر تجارب میدانی را به دانشگاه ها منتقل کند.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر می‌خواهید عدالت را اجرا کنید باید جای حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش را با مدیران نجومی‌بگیر عوض کنید.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزیر آموزش و پرورش گفت که نصایح گرم و مشوقانه کارشناسان در آهن سرد مدیران وزارت آموزش و پرورش بی تاثیر شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت علی محمد مرادی نماینده مردم قروه و دهگلان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باورم نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه ها مبتنی بر مبانی مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب ضرورتی است که با بازگشتن امنیت، باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون در حال ایجاد اجماع در تصمیم‌گیری‌های لازم در این حوزه هستیم.

یک نماینده مجلس در واکنش به اظهارات اخیر مولوی عبدالحمید گفت: در انتخابات اخیر او از چه جریانی حمایت کرد، اما معمولا از جریان چپ و کسانی که با رهبری و ولایت رهبری زاویه دارند، حمایت کرده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمن به جنگ ترکیبی علیه ایران روی آورده است در خصوص قیمت دلار گفت: دولت قول داده نرخ دلار پایین بیاید، البته دشمن اگر از یک راه به نتیجه نرسد از راه دیگر وارد می‌شود بنابراین باید از نظر اقتصادی آن قدر قوی شویم تا نتوانند کاری علیه ما انجام دهند.