مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه شاهد کسری ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی در تبصره ۱۴ بودجه ۱۴۰۱ هستیم گفت: ۸۴ درصد درآمدهای بودجه عمومی در ۹ ماهه محقق شده که با اضافه شدن سهم صندوق می‌توان گفت درآمدها ۱۰۰ درصد محقق خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه مطبوعات در کشور باید منادی فکر و آزادی اندیشه باشند، گفت: در وقایع برخی از روزنامه های کشور بجای تمرکز بر منافع ملی و مصالح مردم هم راستا با برخی از شبکه های معاند نسبت به باز نشر مطالب خلاف واقع اقدام کردند.
پس از ۱۶ روز از تحویل لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس و حواشی و مقاومت بهارستانی‌ها برای اعلام وصول آن، امروز این لایحه توسط رییس جمهور به مجلس تقدیم می‌شود و دولت درخواست تمدید برنامه ششم توسعه را هم خواهد داد.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور اعجازگونه مردم شیدای مکتب حاج قاسم در هر ساعت از شبانه روز در سرمای سوزناک کرمان فریاد عشق و دلدادگی به شهید و مکتب شهادت است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تحقق ۱۰۰ درصدی منابع بودجه سال جاری خواستار شفاف سازی و اطلاع رسانی دولت در خصوص تخصیص مصارف بودجه در سطح ملی و استانی شد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز مجلس عنوان کرد بنا است دولت تا پایان ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و مجلس بودجه 1402 و برنامه هفتم را باهم بررسی کند.
قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ملی آذربایجان گفت: ما می‌توانیم در صحنه منطقه‌ای و جهانی روابط خوبی با هم داشته باشیم و هر قدر کشورهای منطقه با هم نزدیک باشند به نفع منطقه است و نباید اجازه داد کشورهای فرا منطقه‌ای در این زمینه دخالت کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در شرایطی که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند دعوا میان مجلس و دولت برای کشور مانند سمّ است و من واقعاً متأسفم از این مسئله‌ای که به این شکل پیش آمده است.