مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت که مذاکراتی در حال انجام است و باید برای رفع مشکلات مردم مذاکره شود منتها باید حواسمان به طرف مقابل باشد.
نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وضعیت اقتصادی کشور قابل توحیه نیست و نمایندگان به شدت مورد انتقاد مردم قرار گرفته اند.

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به حوزه امنیت غذایی و کشاورزی توجه نکنیم در سال بعد در این بخش‌ها با مشکلات عدیده‌ای مواجهیم.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خوشبختی و بدبختی یک ملت به مجلس آن باز می‌گردد و اگر مجلس بتواند ریل گذاری درستی انجام دهد مشکلات حل شده و دولت قوی نیز از مجلس قوی برخواهد خواست.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس درمورد نگرانی مردم در خصوص مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: این نگرانی مربوط به آیین‌نامه اجرایی مولدسازی‌هاست و دولت هم به این جمع‌بندی رسیده که باید آیین‌نامه را اصلاح کند.
زنگنه در خصوص مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد محدودیت 20 درصدی اختلاف تخصیص‌های ردیف‌های جدول 7 بودجه و همچنین اختلاف 30 درصدی بین تخصیص اعتبار ردیف‌های سایر پروژه‌ها که در عمل سبب محدود شدن اختیار تخصیص سازمان برنامه و بودجه خواهد شد، گفت: دولت‌ها در مقابل اصلاحات ساختاری مقاومت می‌کنند چرا که نمی‌خواهند قدرت اجرایی خود را از دست بدهند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار باشد برای واردات خودرویی معافیت حقوق ورودی در نظر گرفته شود در وهله اول باید برای خودروهای سواری لحاظ شود چرا که خودروسازان که پدر مردم را در آورده‌اند در اولویت هستند.

قالیباف در پاسخ به تذکر نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت که دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.