پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

آشپزخانه پرسون

طرز تهیه مربای انجیر

حالا که میوه انجیر به بازار آمده از خوردن آن غافل نشوید و انواع مختلف‌ش را حتما در رژیم غذایی‌تان داشته باشید. می‌توانید مربای آن را هم تهیه کنید تا مدت طولانی‌تری از این میوه جذاب استفاده کنید.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد:

در تهران تولید گندم 1.5 برابر میانگین کشور است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: ما در کشور در گندم آبی میانگین حول و حوش ۴ تن تا 4تن و 200 کیلوگرم عملکرد داریم، اما در تهران بالای ۶ تن عملکرد داریم که به واسطه زحمت کشاورزان خوب مان و استفاده از تکنولوژی بالاتر است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزنده شده سهم‌ها در پی اصلاح اخیر باعث خریدها خوبی از سوی سهام داران شده است.

همراه با شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛

نگاهی به ۱۲ فیلم برتر تاریخ سینمای دفاع مقدس در جشنواره‌‎جشنواره‌ها

به بهانه اعلام اسامی ۱۲ فیلم منتخب بخش سینمایی «جشنواره ‌جشنواره‌ها» شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، نگاهی کوتاه به هر یک از این آثار داشته‌ایم.
رئیس امور مالیاتی تهران گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

استاندار فارس گفت: طی سال‌های ۹۲ تا ۹۸ بالغ بر ۲۵۷۸ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان فارس به استخدام دستگاه‌های دولتی و خصوصی درآمده‌اند.
مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت : باید همه کمک کنیم تا سرپرستان خانوار آسیب دیده از کرونا به حوزه اشتغال و کارآفرینی بازگردند.
یک کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: نزدیک ده سال است که در بحرین تظاهرات گسترده صورت می گیرد و یک نوع تقابل خونین بین ملت بحرین و حاکمیت صورت گرفته و تا کنون صدها نفر در جریان تظاهرات به شهادت رسیدند و شرایط ناپایداری در بحرین حاکم است.