پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از اعلام آمادگی استانداری مازندران برای احیای موقوفات و سرمایه‌گذاری در اراضی وقفی با مشارکت سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: اوقاف مازندران اراضی مستعد سرمایه‌گذاری موقوفات را شناسایی و به استانداری معرفی کند تا اقدامات بعدی در خصوص سرمایه‌گذاری در آن صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید ۲ هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار در طرح «مهر تحصیلی» موقوفه سیف‌الدوله ملایر با هزینه 700 میلیون تومان توزیع شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

مراجعه 529 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مراجعه 529 بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از نیمه دوم شهریور شاهد افزایش آمار کرونا در استان همدان هستیم.
نامه کارگران پالایشگاه کرمانشاه به "آیت الله رئیسی"

از خصوصی سازی حمایت کنید

با توجه به شرایط نامطلوب کارگری در بعضی از واگذاری ها به بخش خصوصی بر خود لازم دانستیم جهت اطلاع حضرتعالی رضایت و حمایت قاطع خود را از واگذاری شرکت و مدیریت بخش خصوصی اعلام نموده و تاکید نماییم شرکت پالایش نفت کرمانشاه با استفاده از همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود آماده توسعه و پیشرفت همه جانبه در سالیان آتی می باشد.





براساس تحلیل یک معامله‌گر بازار‌های داخلی و بین‌المللی، اکنون بیش از ۸۰ درصد ساختار اصلاح نمایان شده است و می‌توان با دقت خوبی دست بازار را خواند؛ به این صورت که از همین هفته یا هفته بعد استارت حرکت شاخص کل به سمت سوئینگ قبلی در ۱/ ۲ میلیون واحد و بعد آن به سمت اعداد بالاتر خواهد خورد.
هرچند تولید و پخش فصل دوم «عصر جدید» در سایه کرونا با دشواری‌های بسیاری همراه شد، از روز گذشته و با پخش تیزرهای فراخوان ویدئوهای مردمی، فصل سوم این برنامه رسماً کلید خورد.
برای مراقبت و حفاظت از خانه؛

آمازون از کدام پرنده خانگی رونمایی کرد؟

آمازون از گجت جدیدی رونمایی کرده که یک دوربین پرنده است و در خانه پرواز می کند و ویدئوهای ثبت شده را روی موبایل صاحبخانه نشان می دهد.
چگونگی رقم خوردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا یکی از مهمترین سوالهایی است که غیر از سیاسیون، مردم عادی بویژه در کشور ایران، در ذهن خود می گذارنند و علت آن هم اهمیت این انتخابات در بسیاری از معادلات داخلی و خارجی در زمینه های مختلف، بویژه در حوزه اقتصادی است. 

اولین تحرکات بازار در آغاز هفته

احتمال پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا

در مرحله پیش گشایش بازار امروز به نظر می‌رسد عرضه و تقاضا متعادل است، نمادهای خودرویی بیشترین عرضه و نمادهای پترول، تاپیکو و وبملت بیشترین تقاضا را دارند.
بر اساس مطالعه تیروئید تهران که توسط مرکز تحقیقات غدد پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم طراحی شده و در حال اجرا است، شیوع و بروز بیماری‌های تیروئید و ارتباط تست‌های تیروئید با بیماری‌های قلبی-عروقی و عوامل خطر بوجود آورنده آن نظیر فشار خون بررسی می‌شود.

شروع معاملات این هفته از بازار سهام روند معاملاتی بازار در اولین روز هفته متعادل و با افزایش نسبی تقاضا در گروه‌های مختلف آغاز شد و شاخص کل در بدو شروع معاملات حدود ۱٫۵ درصد مثبت شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه پرداخت یارانه نقدی دولت به مردم باید متناسب با نرخ تورم باشد، گفت: در حال حاضر ۴۵ هزار ۵۰۰ تومان یارانه نقدی هیچ کمکی به مردم نمی‌کند و باید این یارانه متناسب با نرخ تورم باشد.