مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان مطرح کرد:

برگزاری 18 عنوان برنامه در هفته گردشگری در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: به مناسبت هفته گردشگری 18 عنوان برنامه در همدان برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اظهار کرد: ۱۸ عنوان برنامه در هفته گردشگری در همدان برگزار می شود.

وی افزود: هفتم مهرماه پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری در علیصدر افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آماداسیر آدرایانا در اسدآباد خبر داد و گفت: برنامه آیین شیره‌پزی روستاهای هدف گردشگری مانیزان و اکنلو به صورت مجازی پیش‌بینی شده است.

مالمیر خاطرنشان کرد: راهنمایان گردشگری در این هفته ضمن بازدید از کتیبه گنجنامه و آبشار، پاکسازی محوطه را در برنامه خواهند داشت.

وی با اشاره به بازدید راهنمایان گردشگری از محور گردشگری ورکانه – ارزانفود عنوان کرد: اقامتگاه بومگردی دهنبه در تویسرکان نیز هشتم مهرماه افتتاح می‌شود.

مالمیر با بیان اینکه در هفته گردشگری فعالان این حوزه در نهاوند از جاذبه‌های این شهرستان بازدید خواهند کرد گفت: راهنمایان گردشگری همدان نیز از موزه جدید کوهنوردی بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه در وبینار آموزشی آیین‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی راهنمایان گردشگری توسط معاون گردشگری استان تشریح می‌شود گفت: با توجه به شیوع کرونا اکثر برنامه‌ها به صورت مجازی پیش‌بینی شده است.

206347

مطالب مرتبط