پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز بزرگترین نقصان ما در مدیریت کرونا، برخورد محکم با قانون شکن است و این ضعفی است که داریم و اگر این ضعف را با همت والای ناجا نتوانیم مدیریت کنیم، به عنوان فرمانده عملیات مبارزه با کرونا می‌گویم که کرونا در این کشور جمع نخواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: وقف کاری ارزشمند و احسانی ماندگار است و حرکتی به سوی عدالت اجتماعی، که با کارکردهای فرهنگی و اجتماعی زمینه کمک به نیازمندان را نیز فراهم می کند.
فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی:

برقراری امنیت عمومی، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است

فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: برقراری امنیت عمومی از مهمترین اولویتهای نیروی انتظامی است که برای افزایش آن در سطح جامعه و برای تنویر افکار عمومی نیاز به همکاری و تعامل اصحاب رسانه است.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: این کار با کمک وزارت ارتباطات انجام و تمام مدارس کشور به اینترنت متصل شدند. البته هوشمندسازی دارای مراتب مختلف است. لازم است در گام‌های بعدی شبکه‌سازی مدارس انجام و امکان تبادل ارتباط بین مدرسه و معلم، معلم و خانواده و معلم و دانش آموز فراهم و افزایش یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین شبکه‌ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.

کامبیز دیرباز به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری معرفی شد.

بامداد یکشنبه ۲۷ مهرماه تحریم‌های تسلیحاتی شورای امنیت درست پنج سال پس‌از پذیرش برجام و برپایه آنچه ایران و کشورهای بزرگ در قطعنامه ۲۲۳۱ توافق کرده بودند، به پایان رسید.

کمردرد شایع‌ترین و جدیدترین علامت ابتلا به کرونا است و مبتلایان با استفاده از استامینوفن می‌توانند این درد را تسکین دهند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

کرونا جان 3 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 138 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد، تست 41 نفر مثبت اعلام شد و جمع موارد مثبت بستری به 5560 نفر رسید.
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خبر داد:

کاهش ۳۵ درصدی جرائم خشن در استان همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان از کاهش۳۵ درصدی جرائم خشن در استان همدان خبر داد و گفت: جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی بیشترین جرائم ثبت شده در عملیات های پلیس اعلام شده است.
سخنگوی سازمان انتقال خون خبر داد:

سهم ۵۶ درصدی اهداکنندگان مستمر در اهدای خون

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، ۵۶ درصد از خون‌های اهدایی در کشور توسط اهدا کنندگان مستمر خون(با سابقه حداقل دو بار اهدا در سال) انجام گرفته است.