فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی:

برقراری امنیت عمومی، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است

فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: برقراری امنیت عمومی از مهمترین اولویتهای نیروی انتظامی است که برای افزایش آن در سطح جامعه و برای تنویر افکار عمومی نیاز به همکاری و تعامل اصحاب رسانه است.

مرکزی _پرسون؛ سردار مفخمی شهرستانی، فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا در اراک، گفت: بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی، برقراری امنیت عمومی است که با کمک مردم و سازمان های دولتی و خصوصی و حمایت اصحاب رسانه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: آموزش همگانی از طریق فضای مجازی، گسترش خدمات در بستر فضای مجازی و تمرکز در حوزه هوشمندسازی پلیس، از جمله برنامه های نیروی انتظامی در برقراری امنیت عمومی بشمار می رود.
سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: پلیس به عنوان خادم و سرباز برای انجام وظیفه اش تلاش میکند و برای جلب مشارکت عمومی به منظور افزایش محبوبیت و مقبولیت پلیس در راستای تامین امنیت عمومی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه برای برقراری امنیت عمومی نیاز به همراهی افکار عمومی است، گفت: دشمن به دنبال سوق دادن انتقادات به نارضایتی است تا باعث برهم زدن نظم عمومی شود و اگر اصحاب رسانه در جلب مشارکت عمومی تلاش کنند مطمئنا نقشه دشمن، نقش بر آب خواهد شد.
وی افزود: پلیس، فضای مجازی را تبدیل به یک فرصت خواهد کرد و برای تنویر افکار عمومی و نشان دادن کارآمدی، رافت و هوشمندی از آن فضا استفاده خواهد کرد.

208239