پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

در 3 ماه اخیر آمار کرونا رو به پایین حرکت کرد، تعداد فوتی ها، مبتلایان و بستری ها بسیار کاهش یافت، اما در هفته ی اول تیر کرونا جان دوباره گرفت.
دبیر کمیته اپیدمیولوژی با اشاره به روند افزایشی کرونا در کشور طی روزهای اخیر، بیان کرد: دور از انتظار نیست که واریانت BA۴ و BA۵ به زودی در کشورمان غالب شود.
به مناسبت عید سعید قربان اکران ویژه و مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «بی ‌سرزمین» تورج اصلانی فیلم ساز مطرح کشورمان برگزار و با استقبال روبرو شد و قرار است در سینمای شهرهای مختلف اقلیم کردستان از شهر سلیمانیه اکران شود.

در راستای اجرای قانون تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب‌وکار، آزمون کارآموزی وکالت توسط مرکز موضوع ماده ۱۸۷ تحت عنوان آزمون فوق‌العاده برگزار شد. پس از مدتی سخنگوی محترم مرکز مصاحبه‌ها و اظهارنظرهایی عجیب را کرد که منتهی به بیانیه‌ای بی‌سابقه از سوی نمایندگان محترم مجلس شد. در این‌خصوص چند مطلب قابل ذکر است.
مردی بخاطر اختلافات ملکی دو برادر به آنها شلیک کرده و به قتل رسانده بود محاکمه شد.
در این روزها، سخن از جدایی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز از کانون هویتی خود یعنی دانشکده قدیمی در همسایگی دیوار به دیوار حافظ بر سر زبان‌هاست و چنین تصمیمی و زمزمه‌های آن دل دوستداران ادبیات، حافظ و هویت فرهنگی و ادبی ایران را برمی‌آشوبد.