پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

هزینه وام مسکن نسبت به هفته قبل روند افزایشی داشته و درحالی که متاهل‌های ساکن تهران پیش از این با پرداخت حدود ۱۲۴ میلیون تومان میتوانستند نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند، اکنون باید حدود ۱۳۲ میلیون تومان بپردازند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات ثبت شده پیرامون دهک‌بندی گفت: احتمالا نتایج نهایی اعتراضات تا پایان ماه و طی یکی دو هفته دیگر از طریق سامانه حمایت اعلام می‌شود و مردم می‌توانند نتیجه بررسی‌ها را مشاهده کنند.
اسماعیل کوثری درباره آینده برجام گفت: آمریکایی‌ها همیشه خباثت خود را نشان می‌دهند، آنها فکر می کنند با گرفتن قطعنامه از شورای حکام می توانند ایران را تحت فشار بگذارند و مسائل را به نفع خودشان کنند، در صورتی که چون شناخت ندارند بزرگترین اشتباه را مرتکب می شوند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیرهای بزرگراهی پایتخت خبر داد.
شاخص کل بورس تهران فاصله حدود 80 هزار واحدی با مقاومت مهم خود دارد و تا زمانی که موفق به شکست این مقاومت نشود، سرمایه گذاران محتاطانه دست به معامله می زنند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در ستاد فرماندهی پلیس آگاهی تهران بزرگ از همراهی و همکاری و همچنین زحمات شبانه روزی روسای پلیس و کارآگان ویژه معاونت سرقت خاص پلیس آگاهی در راستای دستگیری سارقان صندوق های اجاره ای شعبه دانشگاه و برقراری تامین نظم و امنیت، تشکر و قدردانی کرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور درباره تصاویر منتشر شده از آتش سوزی در پارک پردیسان تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت که علت این حادثه در دست بررسی است.
در حاشیه انتصاب دکتر سید عباس صالحی برای نمایندگی ولی فقیه و سرپرستی مؤسسه مطبوعاتی اطلاعات.
در حال حاضر 10 هزار نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس با تأثیر قطعی معدل در کنکور مخالفند و معتقدند با توجه به تعداد بسیار زیاد معدل‌های بالای ۱۹ و حتی معدل ۲۰، امتحانات نهایی قابلیت غربالگری صحیحی برای سنجش داوطلبان نخواهد داشت.
متن تبریک ولادت امام رضا ۱۴۰۱ و پیام کوتاه تبریک میلاد امام رضا و جملات روز تولد امام رضا (ضامن آهو) مبارک باد را می خوانید.