اصفهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر نوع جهش یافته هندی گونه غالب کرونا است، گفت: تاکنون موردی از کرونای جهش یافته هندی در اصفهان مشاهده نشده است.
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و با تسهیلات بانک صنعت و معدن؛

طرح کویر مقوای اردستان در استان اصفهان افتتاح شد

طرح کویر مقوای اردستان جهت تولید محصول مقوای ایندربرد که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار و نماینده ولی فقیه در بخش زواره از توابع شهرستان اردستان به بهره‌ برداری رسید.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در جریان سفر به استان اصفهان در جمع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی این استان برای حل مشکلات مشتریان و تأمین مالی شرکت‌های آسیب‌دیده و حمایت از تولید و اشتغال در این واحدها اعلام آمادگی کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جدید باید بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت روابط سازنده با سایر کشورهای جهان برقرار کند و با حفظ منافع ملی تعامل خود را با کشورها افزایش دهد.
اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری منطقه 9 با همکاری اداره خدمات شهری به برگزاری جشنواره ساخت ربات و سازه‌های کاربردی و تزئینی با ضایعات الکترونیکی اقدام کرده است.
امام زمان قلابی در شهر اصفهان، مردی بود که در آخرین روزهای قبل از انتخابات سوار بر اسب در سطح شهر اصفهان می تاخت و اغتشاش ایجاد کرده بود.
برای انتخابات شورای اسلامی شهر مطرح شد:

بیانیه جامعه ارتباطی و روابط عمومی استان اصفهان

مهارت های ارتباطی و روابط عمومی زندگی از اولین مهارت ها و اصولی هستند که هر فرد در هر شغل و مقامی باید آنها را فرا بگیرد. شیوه‌های صحیح ارتباط باعث شکل‌گیری تفکر مطلوب و اندیشیدن خردمندانه در فرد می شود و لذا فردی که به خوبی این مهارت‌ها را آموخته باشد، می‌داند که تنها رمز سعادت، موفقیت و خوشبختی او بر اساس قانون جذب و ارتعاشات که خداوند برای زندگی و حیات ما به ما هدیه داده است، خدمت به دیگران بر اساس اصل احترام و کرامت است .احترام به معنای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم بدون هیچ چشمداشت مادی است.