اصفهان

سرهنگ حسین بساطی گفت: مأموران نیروی انتظامی ضمن شناسایی محل حضور متهمان و هماهنگی با مرجع قضائی موفق به دستگیری ۵ خرده فروش و کشف یک کیلو و ۷۶۰ گرم انواع مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان شدند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: عضویت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی جرم است و مجرمان سایبری با فریب شهروندان اقدام به کلاهبرداری از آنان می کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش غیرحضوری تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و ۱۰ منطقه آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با مصوبه شورای تأمین استان، کارخانه «ریسباف» بطور رسمی به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان تحویل شد تا در کوتاهترین زمان ممکن، درِ آن به روی مردم گشوده شود.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با تلاش کارشناسان امور اداری در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان، در روزهای اخیر ۶ هزار حکم استخدام صادر شده است.
رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان:

برگ‌های پاییزی درختان چهارباغ خواجو و عباسی جمع‌آوری نمی‌شود

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برگ درختان در فصل پاییز زیبایی خاصی به معابر شهر می‌بخشد، گفت: برگ‌های درختان خیابان چهارباغ خواجو و پیاده‌راه چهارباغ عباسی به‌صورت شاخص جمع‌آوری نمی‌شود تا امکان استفاده شهروندان از زیبایی‌های فصل خزان مهیا شود.